Det kändes bättre efter att ha umgåtts med min favorit-människa igår. Kände hur allt bara var lättare av att ses och det var ömsesidigt. Sitta ute i skogen och bara ta det lugnt, prata om allt.
Hoppas att jag ska lyckas att sova normalt snart bara, för det tar all min energi.
Doop snogg:
Det kändes bättre efter att ha umgåtts med min favorit-människa igår. Kände hur allt bara var lättare av att ses och det var ömsesidigt. Sitta ute i skogen och bara ta det lugnt, prata om allt.
Hoppas att jag ska lyckas att sova normalt snart bara, för det tar all min energi.
<33333 blir glad
Doop snogg:
Jag blev glad att du ringde imorse.
vad fint, känns alltid så bra att prata med dig och att du förstår mig på ett annorlunda sätt än folk brukar göra
fast gillar inte ordet förstå eg.
har pillat sönder mitt ansikte vilket brukar vara ett tecken på att det är dåligt men det känns helt ok just nu
Jag skulle kunna skriva en bok om allt som händer här inne. Det är helt sjukt. Jag har träffat ondskan här.. Förr visste jag inte vad ondskan var. Men jag har mött den inom vården nu och i somras. Det värsta är att man blir så förtvivlad och börjar tro att det är man själv som är galen. Men sedan pratar man med folk som varit i kontakt med vederbörande och inser att den har gjort samma mot många. Det är utom denna värld att sådan ondska finns bland läkare inom psyk. Bland alla sköra människor. Jag kämpar mig blodig. Hur många orkar det? Jag blir mörkrädd vilken ondska det faktiskt finns. Det är HEMSKT att uppleva den och jag önskar inte ens min värsta fiende det.
Oerhört trött. Energin är som en berg-och-dalbana hela dagarna. Beror det på vädret, tro?
Men annars helt okej. Förkylningen är borta, bara lite hosta som återstår. Men den håller på att lägga sig.
Jobben snurrar på bra. Känns jättebra att vara på ställen där man verkligen trivs.
sovit tio timmar på en vecka...jag är så jävla trött men kan fan inte sova. påverkar både aptit oxh sömn
arg på allt
skulle kunna göra vad som helst
tur att jag kan behärska mig själv
Dysfori
Fucking jväla dysfori gå och dö
döööö 

Alltså ibland blir jag så arg att jag inte vågar göra nåt. Är rädd för att skriva nåt jag ångrar.
mår eventuellt trött
den här sjukdomen gör mig galen som tur är har jag bestämt mig för att bli bäst så har inget annat val än att leva för en död kan inte bli bäst
försöker lära mig att samverka ist för att motverka funkar bra steg 1 är att låta mig grina när jag vill grina då blir d inte lika jobbigt som förut
ibland känner jag nu orkar jag inte mer jag är för trött nu orkar jag inte mer jag är för trött nu orkar jag inte mer nu orkar jag inte mer jag är för trött nu orkar jag inte mer jag är för trött nu orkar jag inte mer nu orkar jag inte mer jag är för trött nu orkar jag inte mer jag är för trött nu orkar jag inte mernu orkar jag inte mer jag är för trött nu orkar jag inte mer jag är för trött nu orkar jag inte mernu orkar jag inte mer jag är för trött nu orkar jag inte mer jag är för trött nu orkar jag inte mernu orkar jag inte mer jag är för trött nu orkar jag inte mer jag är för trött nu orkar jag inte mernu orkar jag inte mer jag är för trött nu orkar jag inte mer jag är för trött nu orkar jag inte mer nu orkar jag inte mer jag är för trött nu orkar jag inte mer jag är för trött nu orkar jag inte mer nu orkar jag inte mer jag är för trött nu orkar jag inte mer jag är för trött nu orkar jag inte mernu orkar jag inte mer jag är för trött nu orkar jag inte mer jag är för trött nu orkar jag inte mernu orkar jag inte mer jag är för trött nu orkar jag inte mer jag är för trött nu orkar jag inte mernu orkar jag inte mer jag är för trött nu orkar jag inte mer jag är för trött nu orkar jag inte mer jag är för trött
så känns det nu