Aviseringar
Rensa alla

Hur mår du?

Ämnesstartare

Lonesome Sparrow:
suicidal typ

Ledsen åh

SvaraCitera
Ämnesstartare

trött trött trött 

SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är hungrig också, kom jag på 

SvaraCitera
Ämnesstartare

vet inte? ok typ

eller ah jag är taggad inför ikväll pga ska äta god mat å dricka drinkar WOHO! men jag vet inte, är inte på topp. kan aldrig va på topp, är typ rädd för att må bra

ja så är det. är rädd för att tillåta mig själv må bra pga då blir jag så sårbar och skör. eller hur? så ironiskt. vill må bra pga det är ju det man ska, men gör jag det så löper jag större risk att bli asdeppig sen pga kontrasterna blir så stora

vill inte må bra pga mormor är död. vill inte må bra pga om jag gör det och sen kommer ihåg att mormor är död kmr det göra så ont så ont så ont så ooont.

SvaraCitera
reben

dålit

d ordnar sej

SvaraCitera

en kort beskrivning. bipolär i ett maniskt skov. jag mår mer än bra. moln, svävar

SvaraCitera
Ämnesstartare

slö, orkar ej fixa mig för jag hittar inte min kjol

SvaraCitera
Ämnesstartare

Utmattad.

SvaraCitera
Ämnesstartare

vet inte

SvaraCitera
Ämnesstartare

utmattad. aj. påmind. ledsen. lugn. pigg. mjuk. 

SvaraCitera
mynona

Jahapp. Tårar igen varsågod. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Sleten 

SvaraCitera

För första gången i mitt liv har jag börjat känna... "nu börjar livet"..
Men det känns typ rätt tamt?
Livet är.... klent?
Bättre att fortsätta drömma storslaget istället.
Fetisch för storslaget kanske?

Och sen bha:
Fast livet har ju inte börjat, EGENTLIGEN. LOL.

MEN!
Jag mår typ överlag bra.
Det är fetingnajs, alla borde prova en vacker dag.HjärtaRodnarSoverSoverGalenGalen
*TA I TRÄ*

SvaraCitera
NEMI
 NEMI

Den där känslan av att allt går bra, precis innan fallet mot de avgrundsdjupa hålet av mörker och tomhet. Den bär jag nu. I väntan på vad jag vet är den enda följden. För här har jag stått förr. Den borde inte få finnas den känslan.

SvaraCitera
Ämnesstartare

jag känner mig modig. Förut var jag rädd för den kommande situationen, men nu känner jag bara, bring it on.. vet inte om det är nån sjuk försvarsmekanism jag har aktiverat eller vad detta är. 

SvaraCitera