Kanon
Helt underbart. Klarat 24h utan cigg...nu blir morgondagen inga jävla problem...o inte dagen efter det...o inte dagen efter det...fucking aldrig. Nu är alla spår av pisstiden i mitt liv borta. Eufori...
tänkte jag ska bara kolla de vanliga biverkningarna för de kan ju alla få vara försiktig med allt annat så d inte blir inbillning
men folk påpekar att mina pupiller e stora och jag har fått 1 massa blåmärken+mina ögon rinner när jag e ute i ljus så måste ha solglasögon så kollade upp och d e normalt
d konstigt när man är så himla ledsen och glad samtidigt.
Jag vet inte vad jag ska rösta på. Eller vem.
trött, varm o lite fundersam
har ont i huvudet också
har varit lite för omotiverad lite för länge nu, bildar högar av uppgifter som bygger berg och skapar en konstant stress. vet inte varför jag började svikta för allt kändes så bra där en stund. men han är bra och orkar med mig oavsett humör, jag har tur.
Prima.

Trasig
Mår bättre. Även om jag är besviken och förvånad, så har jag idag haft det ganska bra. Jag behöver vila. Det enda jag stör mig på är att min vän tar all kritik för personligt och tar åt sig av minsta lilla grej. Det gör att jag blir rädd för att säga vad jag tycker för att min vän kommer att ta det på fel sätt.
jag känner mig en gnutta mer optimistisk idag, men vi får se
Mör. Mina ben hatar mig idag efter igår.
Är kissnödig också men det är inte benens fel.
mindrevärdeskomplex pga lyckade och supersnygga syskon men annars äre väl okkkkkkk
men jag missunnar inte ofc, är jättestolt och sätter kniven i vem som än är elak mot men ja, man kan ej rå för sina känslor.