Är riktigt trött i allmänheten.
Det mästa går ganska segt o så
Det känns som jag börjar tappa min bästakompis lite, jag ska börja in en ny klass som jag är ganska nervös inför att träffa 
kemiskt trött och stressad inför morgondagens vetbesök uhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuh
dumma sovande katt som inte fattar att hon ska äta nu pga mer än ett halvt dygns fasta sedan uhuhuhuhuhu
isola:
kemiskt trött och stressad inför morgondagens vetbesök uhuhuhuhuhuhuhuhuhuhuh
dumma sovande katt som inte fattar att hon ska äta nu pga mer än ett halvt dygns fasta sedan uhuhuhuhuhu
Kemiskt trött? 😀
utskrivna piller så don't worry
isola:
utskrivna piller så don't worry
Aha sånt. Tänkte typ "mina mitkondrias i mina röda blodceller är trötta.. I can feel it."
Och hoppas du blir kemiskt bättre snart!
ugh, varför känner jag mig så olycklig ibland? jag umgås med fina människor, har fina vänner, bekanta, fin familj. har mat och tak över huvudet. pluggar på universitet, bor själv, är självständig. har fina kläder och fint rum. människor tar kontakt med mig och vill umgås med mig etc. JAG HAR DET BRA VARFÖR HAR JAG DEN HÄR JÄVLA ÅNGESTKLUMPEN I MAGEN VARENDA JÄVLA KVÄLL JAG VILL SPY.
trodde aldrig ens att jag kunde må såhär
har aldrig i hela mitt liv mått såhär dåligt allt som hänt är ingenting jämfört med hur jag mår nu
Känslorna som kommer fram när man söker på en person som en gång i tiden betydde mycket för en och det man finner är en dödsannons som säger att personen dog för mindre än en månad sen. Fy fan
gråter av oförmåga. vet inte. söker jobb, det är enbart en ocean av ångest, som att plugga på ett kasst program gånger tusen. men självskadande är bra, ett nödvändigt ont.
orkar inte längre. Det är ändå omöjligt så varförr försöka tänka något annat. Det finns ingen som frivilligt skulle lägga sin tid på mig så varför intala mig själv lögnen om det motsatsen.
Rätt kass, men pallrar mig iväg till jobbet iaf, alltid något. Tur som har något att dra till och indirekt få mat på bordet.
Annars äre rätt kass/sådär men orkar fan inte bry mig - noll motivation till mer eller mindre allt. Får väl hänga läpp ett tag och blir det inte bättre på ett tag så har man sig själv att skylla. Att inte tänka är bra skit, borde inträffa oftare.
skulle ringa min doktor för två grejer men sa bara d med endometrios och att jag behöver smärtstillande han skrev ut direkt sen tackade jag och sa hejdå
sen tänkte jag vad dumt bättre att bara göra d även om d e kefft så ringde igen och sa hej igen min terapeut säger att jag är deprimerad jag mår inte bra ok då får du komma hit så pratar vi och ser om medicin är rätt alternativ
fick en tid om två och en halv timme
Känner mig så osynlig hela tiden. På riktigt alltså