Aviseringar
Rensa alla

Hur mår du?

Ämnesstartare

24/7:
Svårt det där när jag alltid förstör för mig själv när jag har druckit men fortsätter dricka ändå. Ångesten efteråt är ju värre än den innan men det är ändå den som får mig att dricka. Ond spiral. Borde helt enkelt stå ut utan alkohol. Men ja.

gör d!!! 

SvaraCitera
Kudhos

24/7:
Svårt det där när jag alltid förstör för mig själv när jag har druckit men fortsätter dricka ändå. Ångesten efteråt är ju värre än den innan men det är ändå den som får mig att dricka. Ond spiral. Borde helt enkelt stå ut utan alkohol. Men ja.

Yes.

SvaraCitera
PMR
 PMR

24/7:

Men åh fina Outro! Önskar verkligen att man kunde göra något.. Om det finns något - så säg till! Är för jävligt att du ska behöva ha all den ångest du bär på, speciellt när du är en sådan bra människa! (ja, är lite hemsk nu och tycker att dåliga människor kan få ha bra folks ångest istället.. men samtidigt vet inte alla vad jag definierar som en dålig människa) Kram, kämpa på och försök ta till dig det som du redan vet; att ångesten är ännu värre efter alkoholen.  

SvaraCitera
PMR
 PMR

NEMI:

bra jobbat Party

Tack! 

SvaraCitera

hemtenta fett hår wolverine energy drink Trött

SvaraCitera
Ämnesstartare

Antagligen som jag förtjänar Tumme ned

SvaraCitera
Ämnesstartare

vaknar hela tiden av väldigt dumma skäl

SvaraCitera
Ämnesstartare

a dollar might just fuck your main bitch thats just how I feel

SvaraCitera
höna

fortfarande förkyld...fan va kukigggtttt

SvaraCitera
Ämnesstartare

höna:
fortfarande förkyld...fan va kukigggtttt

Krya på dig!

SvaraCitera
höna

Tjohej:

Krya på dig!

taaaaaack!

SvaraCitera
24/7
 24/7

Det är lite irriterande hur det här med psyk fungerar. Så dom dubblerar min dos av medicinen för att sedan skicka en remiss i maj, som tydligen inte kommer fram, så jag får ringa hit och dit och se till att någonting görs och blir fixat. Jag, som har diagnoser av social fobi, ångest och depression, som knappt klarar av att ta hand om mig själv på något plan, som försökt tagit livet av mig två gånger under tiden jag nu inte fått hjälp sedan i maj, måste se till att jag faktiskt får kontakt med någon. Att jag går okontrollerad på dubblerad medicin mer än ett halvår. Nä. Störigt.

SvaraCitera
NEMI
 NEMI

24/7: Störigt.

Det är knas hur det fungerar, eller ja, inte alls fungerar, att det ens får vara så Ledsen
Fortsätt försök kämpa på, det kommer att göra skillnad.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Det känns som att livet går åt rätt håll. Kanske inte inom alla områden men jag känner ändå att helheten funkar, det kommer bli bra eftersom det känns värt att kämpa nu.

SvaraCitera
Ämnesstartare

midvintertid:
Det känns som att livet går åt rätt håll. Kanske inte inom alla områden men jag känner ändå att helheten funkar, det kommer bli bra eftersom det känns värt att kämpa nu.

skojigt

SvaraCitera