Egentligen är det ju nu när jag har den som jag äter normalt
känner mig som 1 dålig person samt hatar känslan av att jag oftast känner mig så, kan det inte bara lämna mig?
goodilegood
Jag orkar inte vara ful och jag orkar inte ovissheten kring saker och ting. Varför kan du inte göra rätt för dig och sedan för evigt låta mig vara?
är så himla djupt deprimerad nu. påväg till psykiatrin och ska fråga min psykiatiker vad fan jag ska göra. hoppas hon vet.
Lounge:
är så himla djupt deprimerad nu. påväg till psykiatrin och ska fråga min psykiatiker vad fan jag ska göra. hoppas hon vet.
Har något nyligen skett -utöver all skit innan- som tynger dig? (Ej menat att vara nedlåtande)
Rätt ruttet. Folk är ruttna.
den här helgen gjorde mycket för mitt mående
tack alla umare och vänner
PMR:
Har något nyligen skett -utöver all skit innan- som tynger dig? (Ej menat att vara nedlåtande)
Ja, har skett en del vilket kan ha medfört denna depression och självmordstankar. Jag vill bara ha någon medicin som för en ggns skull funkar men läkemedelsforskningen till psykiatrin ligger typ på framgång 0. De skiter i oss för det är mer problematiskt att forska på än medicin för fysiska sjukdomar. Vill ha benso men den är ju vanebildande så kommer inte få. Kan inte hantera fler nedgångar. Måste ha något ångestdämpande mer än min icke verkande anafranil.
Är på det klassiska "fyra koppar kaffe är fan inte tillräckligt"-humöret
hungrig
kan inte dricka kaffe längre
rip liv1
kan varken dricka kaffe eller alkohol. antar att det är bra.
bö' bli gamm.
känner mig gammal på många vis
tonåren är slut
nä vet inte