Aviseringar
Rensa alla

Hur mår du?

Ämnesstartare

Egentligen är det ju nu när jag har den som jag äter normalt

SvaraCitera
Lounge

känner mig som 1 dålig person samt hatar känslan av att jag oftast känner mig så, kan det inte bara lämna mig?

SvaraCitera
Ämnesstartare

goodilegood

SvaraCitera
PMR
 PMR

Jag orkar inte vara ful och jag orkar inte ovissheten kring saker och ting. Varför kan du inte göra rätt för dig och sedan för evigt låta mig vara?

SvaraCitera
Lounge

är så himla djupt deprimerad nu. påväg till psykiatrin och ska fråga min psykiatiker vad fan jag ska göra. hoppas hon vet.

SvaraCitera
PMR
 PMR

Lounge:
är så himla djupt deprimerad nu. påväg till psykiatrin och ska fråga min psykiatiker vad fan jag ska göra. hoppas hon vet.

Har något nyligen skett -utöver all skit innan- som tynger dig? (Ej menat att vara nedlåtande)

SvaraCitera
Ämnesstartare

Rätt ruttet. Folk är ruttna. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

den här helgen gjorde mycket för mitt mående 

tack alla umare och vänner 

SvaraCitera
Lounge

PMR:

Har något nyligen skett -utöver all skit innan- som tynger dig? (Ej menat att vara nedlåtande)

Ja, har skett en del vilket kan ha medfört denna depression och självmordstankar. Jag vill bara ha någon medicin som för en ggns skull funkar men läkemedelsforskningen till psykiatrin ligger typ på framgång 0. De skiter i oss för det är mer problematiskt att forska på än medicin för fysiska sjukdomar. Vill ha benso men den är ju vanebildande så kommer inte få. Kan inte hantera fler nedgångar. Måste ha något ångestdämpande mer än min icke verkande anafranil.

SvaraCitera

Är på det klassiska "fyra koppar kaffe är fan inte tillräckligt"-humöret

SvaraCitera
blew16

hungrig

SvaraCitera
Ämnesstartare

kan inte dricka kaffe längre

rip liv1

SvaraCitera
Ämnesstartare

kan varken dricka kaffe eller alkohol. antar att det är bra.

SvaraCitera
Ämnesstartare

bö' bli gamm.

SvaraCitera
Ämnesstartare

känner mig gammal på många vis

tonåren är slut 

nä vet inte

SvaraCitera