Bättre idag ^^
bröt ihop och gick iväg. toppen.
PMR:
Hoppas verkligen att denna dagen blir bättre! För övrigt så ser jag ingen som helst anledning till att någon inte skulle ha viljan att utveckla en djupare relation med dig - de skulle gå miste om så mycket värme och kärlek.
Tack, M. Det är fint av dig. Just denna dag har varit, i relation till hur det brukar vara, ganska okej. Man blir trött av allt som stjäl energi, men finns inte mycket att göra. Och tack för uppåtpuffarna, hehe. Får hoppas att de berörda känner så dom också!
Kram, PMR!
24/7:
Har aldrig aldrig aldrig mått så kaosigt som nu. Både fysiskt och psykiskt och jag har seriöst gråtit _hela_ dagen. Dåligt mående är absolut inte främmande för mig men det här har jag aldrig varit med om förut. Det är ganska läskigt och obehagligt.
hoppas det är bättre idagjag drömde om dig! du hade fixat en familjedag med lek och mat vid en sjö i sundsvall. det var en dimmig höstdag och alla var glada
det känns lite dumt att skolka och inte plugga, kanske borde försöka sköta skolan
fast jag tycker vi bara lär oss skit
jkdlsgft: det känns lite dumt att skolka och inte plugga, kanske borde försöka sköta skolan
Det du läser nu hade du väl rätt så lätt för? Kan vara en egoboost att gå i skolan och känna att man faktiskt kan saker. Jag missade extremt mycket skola, hade kanske 20-30% igenom hela gymnasiet. Försök kämpa på, om saker skiter sig så har du iaf försökt!
PMR:
Det du läser nu hade du väl rätt så lätt för? Kan vara en egoboost att gå i skolan och känna att man faktiskt kan saker. Jag missade extremt mycket skola, hade kanske 20-30% igenom hela gymnasiet. Försök kämpa på, om saker skiter sig så har du iaf försökt!
en del, men har svårt när det är mycket på en gång. har tur som lär mig lätt o inte behöver plugga så mkt, för det orkar jag inte
tycker inte om ovissheten kring boende just nu så jag mår inte jättebra.
känns som jag har noll alternativ och kommer fastna i något slags vakuum av jag-kan-inte-göra-något-åt-saken-men-inte-heller-låta-det-vara-såsom-det-är.
helt ok för vår redovisning gick bra men jag undrar när jag blev så dålig på att prata inför publik???????
skulle ha nån idrottsdag med school idag och skulle haft 0 chanser att skolka men blev istället jätteförkyld så jag klarade mig undan och drf mår jag mkt bättre psykiskt än jag brukar (obs mår fortfarande typ kroniskt dåligt hahah)
bra under omständigheterna! tror jag nådde gränsen för hur mycket som kan gå skit under en dag och samma dag för att man fortfarande ska orka bry sig. De bah å skratta 
jag har PMS idag
men imorgon
nu vet ni
mens*
Saknar flickvän men annars är det bra ^^