hur mår du?
Inte så bra tack, ångest ätstörning, depression, tvångstankar, och så paranoia på det. Hur mår du då? 🙂
meagainsted:
Inte så bra tack, ångest ätstörning, depression, tvångstankar, och så paranoia på det. Hur mår du då? 🙂
oj.mkt på en gång.:S
inte heller så himla bra tack
Känns som om jag har förlorat i livet, ser inga möjligheter till en ljusare framtid, allt som kan göras har redan gjorts typ.
Lífþrasir:
Känns som om jag har förlorat i livet, ser inga möjligheter till en ljusare framtid, allt som kan göras har redan gjorts typ.
nej då du lever fortfarande 🙂
skitbra
Har en smått orolig, pirrig kanske lite nervös känsla. Tror det kan gå över med en cigg så ska ut och avnjuta en under stjärnklar himmel nu
BRA
du då?

meh.
hungrig och grinig
känslomässigt kaos slog från ingenstans, typ en timme efter att jag hade snackat om hur mycket bättre det hade blivit haha. vill inte leva, vill inte dö, vill inte äta, vill inte hungra, vill inte plugga, vill inte jobba, vill inte göra ingenting, vill ingenting. orka vara sån. mår illa.
känner mig som en väldigt dålig människa socialt. blir bakfull på mig själv.
ångrar hur jag rör mig och för mig. ångrar allt jag säger, ångrar tystnad.
jag hittar aldrig ett mellanläge.
antingen är jag så jävla tråkig att jag vill slita bort tungan eller så är jag gapig och bossig och egocentrisk. fna.