känner mig olustigt nere.
och ful. groteskt äcklig.
Bra som faaaaan.
Känner mig mer stabil i mitt mående. Inte lika många nedgångar och inte lika många uppgångar. Så himla skönt. Undrar om det är medicinen eller det faktum att jag hållit mig sysselsatt så himla mycket bara och inte reflekterat över mitt mående. Hursomhelst: bra grej.
nervös inför besök på umo. de brukar inte vara så trevliga på mottagningen jag ska till, och har dåliga erfarenheter av en kurator därifrån.
trött (ovanligt..) men annrs bra! åt precis också så nu är jag mätt o belåteeen
Otålig
Chibibbi:
imorgon blir det blodbad och jag skall dansa på de symboliska liken
oh snap jag missade refrängen vad är 100 000 träffar när dom missade poängen
öronont och allmän sjukdomskänsla psykiskt sett är det väl lika ARHEHJTQA1252Q%&Q¤% som det alltid varit yupp.
hatar min hals
Känslor är så ovidkommande för mig och hör inte hemma i min nuvarande situation. De stör fokus. Jag ämnar må bra vare sig jag mår bra eller inte med tanke på vilken fokusstörning dåligt mående innebär. Det är komplett ganglöst för mig att må dåligt över något över huvud taget. Jag borde veta hut. Svammel.
mår dåligt på nästan alla sätt.
tycker det är lite väl gott om självmordstankar i dag
det känns som att jag får finnas. eller som att världen får finnas. det känns ovant men bra.
Superbra <3 Bor mestadels med finaste människan och allting är verkligen så himla bra mellan oss två och allt sånt. Fint. Och då känner jag mig ju så himla glad i själen och allt sånt. Så ALLT är bra. JAG mår bra.
hYpEr men det kanske inte märks ( XD )