Är asdfsugen på att se modstrilogin men har inte tillgång till'n![[cry]](/img/smilies/cry.gif)
![[cry]](/img/smilies/cry.gif)
![[cry]](/img/smilies/cry.gif)
Dåligt. Vill bara sova och äta hela tiden och kommer bli gigantisk inom snar tid.
borde sluta lyssna på depplåtar.
spotify förstör mitt liv ![[cry]](/img/smilies/cry.gif)
jag mår dåligt ibland och bra ibland just nu känns det som jag har feber också
antrax:
Ett bra tips; Gå på promenad och duscha.
Duschat har jag gjort och så är det hemskt kallt ute så jag vill inte på promenix. Men jag är också på bättre humör! Min sambo lyckas alltid. Vi har julpyntat och sitter nu och äter toast framför tvn. ![]()
Lite trött, men mår bra. Börjar inse att jag nog alltid kommer tycka det är roligare att snacka skit och sitta på UM i skolan än att plugga. Just nu är det chill, men jag kommer nog få panik när jag faktiskt inser hur mycket jag har att göra egentligen.
Pendulum:
Just nu är det chill, men jag kommer nog få panik när jag faktiskt inser hur mycket jag har att göra egentligen.
Se det från den ljusa sidan. Man lär sig lättare under stress ![[cute]](/img/smilies/cute.gif)
Slumpartad:
Se det från den ljusa sidan. Man lär sig lättare under stress
Ja, för bövelen! Är expert på att studera under stress.![[party]](/img/smilies/party.gif)
Fy helvete vilket tragiskt litet liv jaq har
Enda positiva med dagen var att jag fick en kram av nån jag gillar, det negativa (förstås) var att det var en sympatikram, "men din lilla lilla idiot då". Jag mår blä. Men whatever ![[rolleyes]](/img/smilies/rolleyes.gif)
TRÖTT. UM ÄR MITT LIV. HEJHEJ.
Jag skippade träningen, är jättesugen på godis och börjar nästan grina pga mitt hår som vanligt.
kosjka är förvirrad då han står inför ett dilemma...
bör kosjka plugga inför nkprov imorgon eller se dom kallar oss mods?
har haft lite ont i bröstet då och då de senaste dagarna borde nog sänka min snaskkonsumtion. misstänker dock att det är hormonrelaterat.
Inget vidare.
Fick nyligen reda på att jag lider av trichotillofagi (en utveckling av trichotillomani), jag är farligt underviktig med ett BMI på knappt 16, jag har sociala problem, min mamma har det jobbigt, jag känner mig ofta väldigt ensam, jag har mycket i skolan och jag mår dåligt för alla andra skitproblem som jag inte vill nämna här.
Mår bra nu, nu när jag cuttat av mig en bit av håret. HEY - DU KOMMER MED MIG!