miini:
(Sorry för den långa utläggningen!)
dont be
miini:
Nej, egentligen inte, men även om det skulle vara så att jag hade någon, vad skulle jag säga? Det finns ingenting att säga, tror jag.
Det är ganska skönt att ha någon att bara bolla saker emot, som en vägg. Oftast känner man sig ju lite självupptagen när man bara maler på om sina egna problem men de flesta har faktiskt inget emot att lyssna ett tag.
miini:
men så stolt som jag är så erkänner jag aldrig att det är ett problem, utan jag sa bara att det är så jag lever mitt liv.
Lite typiskt, kan inte ge dig några råd alls tror jag då jag gör precis likadant. ![[shake]](/img/smilies/shake.gif)
Jag hoppas iallafall att det blir bättre för dig!
Pakanajuhla:
Det är ganska skönt att ha någon att bara bolla saker emot, som en vägg. Oftast känner man sig ju lite självupptagen när man bara maler på om sina egna problem men de flesta har faktiskt inget emot att lyssna ett tag.
Nej, jag vet, alla mina vänner bara maler på om sitt och jag gillar det, men främsta orsaken till att jag inte berättar något är för att jag skäms så otroligt, även om det är en del av mitt liv så är det inget jag kan prata öppet om. Även om jag bestämmer mig för det så kommer jag tillslut ljuga och säga att jag ljög för dom, att jag hittade på, att det inte alls är så illa som det låter, osv.
Pakanajuhla:
Lite typiskt, kan inte ge dig några råd alls tror jag då jag gör precis likadant.
Jag hoppas iallafall att det blir bättre för dig!
Har du haft det såhär länge?
Jag hoppas också att det blir bättre, någon gång.
Vet inte om det är bra eller dåligt att ingen skriver i tråden längre. 😛
jag mår så jäävla dåligt idag! ätit hur himla mycket som helst!!! jag vet inte vad jag ska ta mig till!! gaahhh
ellepelle94:
jag mår så jäävla dåligt idag! ätit hur himla mycket som helst!!! jag vet inte vad jag ska ta mig till!! gaahhh
Vet du? Jag tror att du ätit för lite iallafall.. ![[rolleyes]](/img/smilies/rolleyes.gif)
Pakanajuhla:
Vet du? Jag tror att du ätit för lite iallafall..
nee, det har jag inte... jag har ätit mycket ![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
Vet ni en sak, jag har ätit kebab idag utan ångest! Och det är jag så sjukt jävla stolt över!![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
idag har jag ätit allt för lite, och sett mina ben, korta och tjocka, fast jag vet att de är långa och smala. sen senare såg jag min handled, och de njar jättesmal. jag tror jag har förvriden kroppsbild.![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
Jag var ledsen förut, och hade ångest. Men nu är det bra, när jag pratat med Gurk. 🙂
Även om jag inte ätit så mycket så känner jag mig full och tjock, men är hungrig. ![]()
![[censur]](/img/smilies/censur.gif)
ellepelle94:
![[rolleyes]](/img/smilies/rolleyes.gif)
![[zzz]](/img/smilies/zzz.gif)
smalare:
Vet ni en sak, jag har ätit kebab idag utan ångest
Så känns det inte längre. Ångest. Varför åt jag den?!
Förtjänade den inte![]()
jag mår skit. trycker i mig en massa just nu.............![[chocked]](/img/smilies/chocked.gif)
Jag mår åt helvete. 🙁
Skit. Ingen pratar med mig längre. Ingen bryr sig. Nu slutar jag äta. För alltid.
smalare:
Skit. Ingen pratar med mig längre. Ingen bryr sig. Nu slutar jag äta. För alltid.
är det verkligen så ni resonerar? ![[confused]](/img/smilies/confused.gif)