Aviseringar
Rensa alla

Hur MÅR du idag? (ätstörningar)

latest comments

chbosky:

Så sant! Du verkar motiverad, och det gör mig glad.

Tack! Det är jag verkligen, jag har lagt fem år på det (and still counting), och mycket var på grund av att jag var så mycket här inne, då var pressen bland de ätstörda så stor och nu när jag kan så vill ja ge tillbaka litegrann till de som kanske startade det här med mig, och de som också har viljan att vilja må bra.
Ni ska veta att ni är superduktiga och helt underbara! [love]

SvaraCitera
OnlyMe

Med en stukad fot så jag får gå på kryckor så blir jag mest stillasittandes, vilket resulterar i en massa ångest. Brukar träna 2 gånger om dagen annars. :/ Så det är skit just nu!

SvaraCitera
Ämnesstartare

Morsan har bjudit mig att övningsköra så länge jag e så petig och lägger mig i maten [chocked] [confused] jag som ska gå transport om 3månader! FAN!

SvaraCitera

Jag mår bra. Konstigt nog har min anorexi gett mig mycket bättre självförtroende och livsglädje, jag är friskare än friskast - iaf för nuet.

SvaraCitera

Jag mår inte så jätte bra just nu. Kan inte släppa tankarna på min äckligt "höga vikt". Som enligt andra inte är mycket, men för mig är det hemskt!

SvaraCitera

Det är inte så jättebra, jag vet inte hur jag ska klara detta.

SvaraCitera
Ämnesstartare

det verkar som min sommar är förstörd!

SvaraCitera

PRO ANA *LÅSA TRÅD MUFAKAS*

SvaraCitera

Smulaan:

SvaraCitera
Ämnesstartare

Pakanajuhla:

din med? [n]
får jag fråga varför?

SvaraCitera

Smulaan:

din med?
får jag fråga varför?

Till att börja med så hänger man ju fortfarande här i ätstörningsforumet.. [censur]

Kommer du gå på dagvården i sommar? [sad]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Pakanajuhla:

Till att börja med så hänger man ju fortfarande här i ätstörningsforumet..

Sant!

Pakanajuhla:

Kommer du gå på dagvården i sommar?

det ser ut som det blir värre än så! [n]

SvaraCitera

miini:

Något som är bra? Jag är tillbaka på sidan igen, och jag mår bättre. Jag mår så mycket bättre när jag lyckats lämna detta bakom mig efter så många år, jag vet att jag fortfarande vacklar och att vissa dagar är det svårt att hålla det uppe, men jag är här, jag lever.

Jag kan inte fatta att det var jag som skrev det här för fyra månader sen, nu är jag på väg ner mot botten igen. Jag vet inte vad jag ska göra, jag vet verkligen inte.

SvaraCitera

miini:

Jag kan inte fatta att det var jag som skrev det här för fyra månader sen, nu är jag på väg ner mot botten igen. Jag vet inte vad jag ska göra, jag vet verkligen inte.

Har du nån att prata med? <-- trist svar jag vet men det finns inte så mycket mer att göra [sad]

En positiv/negativ grej är ju att ätstörningsforumet totalt dog ut när det kom nya regler för nåt år sen så nu kan man inte hänga här mer även om man vill. [tard]

SvaraCitera

Pakanajuhla:

Har du nån att prata med? <-- trist svar jag vet men det finns inte så mycket mer att göra

Nej, egentligen inte, men även om det skulle vara så att jag hade någon, vad skulle jag säga? Det finns ingenting att säga, tror jag.
Men igår berättade jag för en vän om allt det här, eller nej inte allt, men jag berättade som det var, men så stolt som jag är så erkänner jag aldrig att det är ett problem, utan jag sa bara att det är så jag lever mitt liv.

(Sorry för den långa utläggningen!)

SvaraCitera
latest comments