Jag mår som jag förtjänar.
glasregn:
Jag mår som jag förtjänar.
har det inte gått bra idag?
Anna_85_:
har det inte gått bra idag?
Nej... ![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
blää vad allt går dåligt ![[cry]](/img/smilies/cry.gif)
glasregn:
Vad?
Jag tror att min "pojkvän" , som jag saknar och älskar mer än allt annat, har gått tillbaka till sitt ex. Och jag tror verkligen att det är så nu. Vi har inte pratat på 2 veckor, så allt kan ju ha hänt. Jag tar livet av mig då!!!![[cry]](/img/smilies/cry.gif)
![[cry]](/img/smilies/cry.gif)
Tillan:
Vi har inte pratat på 2 veckor, så allt kan ju ha hänt. Jag tar livet av mig då!!!
Usch vad jobbigt. Kan du inte fråga honom då? ![[love]](/img/smilies/love.gif)
glasregn:
Kan du inte fråga honom då?
mm... Kan just nu bara nå honom på internet. Får väl sitta uppe då....måste ju prata med honom. Snart. Om jag så måste sitta uppe hela natten![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
Tillan:
Om jag så måste sitta uppe hela natten
Hoppas allt går bra. Finns här för dig.
Jag mår ganska okey för tillfället. Mina byxor stramar, men det är sånt man får ta
Ska bli nyttig nu. Inget svält når mera, aldrig! Inte heller ska jag vara onyttig eller hetsäta. Ganska bra mål tycker jag!
Hoppas att alla har det okey!(?)
Hej jag är ny här och måste bara säga att det var en jätte bra tråd du gjort! Jag mår inte bra för tillfället. min mage svullnar upp för inget o bara för de vill jag inte äta ngt..vet inte vad jag ska göra känns som jag aldrig haft en "normal realtion" till mat... blää
Vill dö,
- fast det hör väl till ![[tard]](/img/smilies/tard.gif)
strawberryicecream:
Jag mår ganska okey för tillfället. Mina byxor stramar, men det är sånt man får ta
Bra inställning! Kul att läsa att du mår bra och att du kämpar för ett bättre liv! 🙂
Längesen jag var här nu, kände för att titta in.
Jag mår väl inte jättebra nu för tiden, men det kommer bli bra tillslut. Till hösten flyttar jag till Uppsala för att plugga, ska bli så roligt.![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
Jag mår riktigt bra. Känner mig glad. Solen skiner och jag ska snart ut
och träffa en kompis. Och glass ska jag absolut köpa fast jag åt det igår också.
Har sådana vårkänslor. yippie!!!
totalt jävla skit!![[cry]](/img/smilies/cry.gif)