jag är fet och min mamma är en äcklig patetisk alkoholist. behöver jag säga mer om hur jag mår..![[tired]](/img/smilies/tired.gif)
Tillan:
Jag vill bara dö. Jag står inte ut mer. Mitt liv blir aldriog bättre och jag är för svag för att kämpa.
Klart du orkar kämpa. Det räcker med att du tror på dig själv så klarar du allt tillslut ge bara inte upp. Jag tror iaf på dig 🙂
längesedan jag skrev här. är inlagd på psyk, varit det i ca 8 veckor nu. men mår bättre nu än vad jag gjorde när jag åkte in. fast i natt mådde jag riktigt dåligt, massa ångest.
Anna_85_:
längesedan jag skrev här.
Jag saknar dig! ![[love]](/img/smilies/love.gif)
Har inte ätit något mer än en pizza på tre dygn nu. Är inne på fjärde.
Lite pengar = 🙁
object:
Jag tror iaf på dig 🙂
Tack![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
![[love]](/img/smilies/love.gif)
glasregn:
Anna_85_: längesedan jag skrev här.
Jag saknar dig
läste just din blogg. kommer in lite mer här när jag blir utskriven.
äcklad av mig själv och ångest till max! annars är det bra. :/
![[cry]](/img/smilies/cry.gif)
!!!
Tillan:
!!!
Vad? ![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
typ. massa dåligt. ![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
bra, fuck anorexia 🙂 ska ut ikväll med vännerna, ska bli kul ![[party]](/img/smilies/party.gif)
Jag mår bra, men kan inte låta bli att undra hur länge det kommer att hålla. Är ständigt beredd på att falla igen.
Jag önskar att jag kunde sluta vara så rädd för mörkret nu när allt jag ser är ljus.
Jag såg en brittisk dokumentär idag på kunskapskanalen om killar som led av anorexia. De var rätt unga, runt 14år. Det var sorligt. ![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
Är skönt att vara hemma igen. Varit på sjukhus i 8 veckor. men så fick jag magsjuka i natt. var ju otur.