Blir inlagd på behandlingshem imorn. Helvetes jävla fittkdjjknjzbnkznv
Blir skönt att slippa bup iaf.. men fyfan. Hoppas jag dör i sömnen i natt!![[cry]](/img/smilies/cry.gif)
fiilmjölk:
jag mår bättre av att vinna över den iaf
jo. of course
Känns så jävla gött varje gång. Som idag t.ex ![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
yay!
SofieOh:
Blir inlagd på behandlingshem imorn
Det är nog bara bra för dig! Du får tänka positivt
Nångång så måste du ju bli frisk!
Hoppas det går bra ![[love]](/img/smilies/love.gif)
Känner mig ganska så frisk ifrån ätstörningarna.. har några kilon att gå upp och jag äter strikt efter mitt matschema men ångesten är som bortblåst.
Istället har jag nu fått ångest över annat och en djup depression istället ![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
Äter sobril som är utskrivna på min pappa och min mormor, behaldnlarna på äs-enheten skulle döda hela min familj om de visste att vi gjorde så, det har hänt förut.
Mamma gör allt hon kan för att jag ska få någon slags medicin som höjer något ämne i hjärnan som gör att man blir lyckligare typ. Jag tar så hårt på allt, lägger mig ner på golvet och blir helt apatisk för minsta lilla.
Ursh, behöver någon att prata med, känner mig så ensam när jag mår så här dåligt.
Olyckligt kär är jag också.
strawberryicecream:
jo. of course Känns så jävla gött varje gång. Som idag t.ex yay!
Haha , jag tror det är så man blir frisk 🙂 <3
Skiiiiiiit : &
fortfarande ångest sen julbordet
svimfärdig och panikångest. inte kul att vakna med det.
jag vill dö. nananannaa ![[tired]](/img/smilies/tired.gif)
![[cry]](/img/smilies/cry.gif)
SofieOh:
jag vill dö. nananannaa
inlagd nu? :/ hur går det? kämpa på gumman ![[love]](/img/smilies/love.gif)
jessicaaaa:
inlagd nu? :/ hur går det? kämpa på gumman
ja. fyfan jaaaaaaaaaaaag villl heeem!!!1 ![[cry]](/img/smilies/cry.gif)
finns inget att kämpa för..
SofieOh:
ja. fyfan jaaaaaaaaaaaag villl heeem!!!1
Jag skulle gärna byta med dej! Har förskt att be om inläggning pga jag mår så psykiskt dåligt av att jag måste avliva en av mina råttor imorgon, men ingen har insett att jag vill läggas in för att kunna få andas igen, så jag skulle mer än gärna byta om jag kunde! ![[cute]](/img/smilies/cute.gif)
SofieOh:
klart det finns.
-livet
-lyckan
-kärleken
-att fira en lugn och mysig jul
-att kunna äta den där glassen eller smörgåsen eller kanelbullen man i själva verket älskar
osv osv. kom igen, du vill väl bli frisk? <3
I feel good, nanananananana, I knew that I would ![[crazy]](/img/smilies/crazy.gif)
fr.o.m. idag ska jag verkligenverkligen följa mitt matschema till punkt och pricka. ååå time to get well! Är så trött på att folk alltid ska vara besvikna på mig och nu ksa det bli ändring på det . Julbord imorgon. får se hur det går ![[surprised]](/img/smilies/surprised.gif)
![[badgrin]](/img/smilies/badgrin.gif)
mår bra för att jag kommit hem från sjukhuset. men mår kroppsligen ganska dåligt, känns att jag gått ned i vikt.