JAg känner mig ensam. JAg vet inte om det är rätt att skylla på anorexin. JAg sitter jämt ensam. Men den senaste tiden har jag iaf inte haft mycket ångest över maten. Den delen av mig som insett att jag ska upp i vikt har väl blivit starkare. Det känns gabnska bra. MEn att jämt vara ensam är jobbigt.
[Är det någon som har tips på hur man kan börja träffa lite nya människor?]
jagvetinte:
Är det någon som har tips på hur man kan börja träffa lite nya människor?
Tack, jag vill också veta!
Liiina:
Okej, men då låg du inte inne och blev tvångsmatad i alla fall?
Nej, allt jag har gått upp beror på saker jag själv har ätit.
Liiina:
Alla var på mig.
Känner igen det där, lärare, skolsköterska, kompisar osv. Riktigt jobbigt
IceFalk:
Har precis ätit mumsiga scones (som jag bakat självklart <3) med ost och smör och ett glas mjölk. Mumsmums!
Men det gav mig ont i magen. Hatar det.
din mage kanske inte var van vid att du åt ngt bakat![[rolleyes]](/img/smilies/rolleyes.gif)
![[love]](/img/smilies/love.gif)
IceFalk:
Aha okej 🙂 Jag är inte så underviktig, väger 48 kilo till mina 163 cm
Jo, du är visst underviktig.
Nu väger jag 56-57 kg till mina 160 cm.
Jag har en normal kropp nu, men lite extra hull.
Men jag har aldrig haft så mycket killar på mig som jag har nu.. ![[crazy]](/img/smilies/crazy.gif)
Madickis:
Känner igen det där, lärare, skolsköterska, kompisar osv. Riktigt jobbigt
Ja.
Nu i efterhand fick jag reda på att det var mina vänner som gått till skolsköterskan och bett henne att kontakta mig. Men jag gick aldrig dit, och hon hörde även inte av sig igen.. Det tycker jag är konstigt. Och min kompis blev skitsur när hon fick höra det. =)
Jag minns luncherna i skolan. Jag tog nästan ingenting, och åt heller knappt något. Och alla satt o skällde på en, ÄT ÄT ÄT! Sånt hjälper liksom inte..
Förresten var på apoteket innan och skulle köpa Laktipex (ni vet laktulos, fast som pulver), fick ju en stor jävla låda med 100 påsar i, och såklart så befinner sig en snygg kille där inne också..
Pinsamt! haha ![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
IceFalk:
Jo, men inte så jättemycket. Ligger precis på gränsen 🙂
Du behöver inte gå ner mer i alla fall..
Men jag vet, det är svårt att få in ![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
Nu ska jag dra till jobbet.
Dyker upp här ikväll när jag har slutat.
Sköt om er! ![[love]](/img/smilies/love.gif)
vist att jag hadde sjukt mkt ångest vid lunchen men det gick bra ! annars känner jag mig på topp just nu, eller iaf mer på topp en vad jag gjort på flera månader 😀
jagvetinte:
[Är det någon som har tips på hur man kan börja träffa lite nya människor?]
Själv ska jag börja dansa i en gång i veckan + börja plugga på universitetet. Det finns ingen kurs du kan börja på (behöver ju inte vara träning, utan kan vara teckning eller vadsomhelst)? Om du får kan du ju börja träna, då brukar man träffa rätt mycket folk.
Annars vet jag inte.
Själv mår jag hyfsat bra. Utmanade ångesten med gröt och 2(!!) smörgåsar till lunch (hade inte tänkt ta någon). Och inte fick jag så värst mycket ångest heller, kanske börjar jag äntligen må bättre? ![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
jag avlideerrrrr
jag mår värre än någonsin. det är dagar som dessa jag blir rädd för mig själv och undrar vad jag skulle kunna göra.
enimängden:
det är dagar som dessa jag blir rädd för mig själv och undrar vad jag skulle kunna göra.
snälla gör inget dåligt..![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
![[love]](/img/smilies/love.gif)
Okänd:
Ni anorexiamänniskor borde sattsa på att bli konstant sjuka eller typ olyckliga, så ni tappar all matlust.
Asså ... du kan väll bara gå å dö va ?!
Okar snart inte mer. Spyr så ofta jag kan och tjuvtränar. Kommer säkert inte få åka på permission heller. Vilken underbar dag...![[tired]](/img/smilies/tired.gif)
jenei:
Okar snart inte mer. Spyr så ofta jag kan och tjuvtränar. Kommer säkert inte få åka på permission heller. Vilken underbar dag...
nej men du
jag som hoppades att det gick bättre för dig... är det 3 mån du skall vara där? hur lång tid har du kvar? känner du dig inte alls bättre
?