snosan:
gjorde ett personlighets test idag, eller hela klassen eller gruppen gjorde det. shit vad det stämde in på mig..
Låter ganska intressant. Men läskigt att så mycket stämmer. Vad var det för test?
Madickis:
veta att mormor egentligen dog redan hemma i lägenheten, men återupplivades två gånger. Känns som att jag hellre minns henne levande, än återupplivad med en hjärnskada.
Usch förstår gumman..att det måste kännas jättejobbigt.
När man redan mår dåligt o ngt sånt här händer! usch då känns det verkligen som det inte kan bli värre!!
Jag minns för ngt år sedan när min mormor fick åka till sjukhuset o ligga inlagd o så...har nog ALDRIG mått så dåligt i hela mitt liv. jag vill verkligen lägga ner ALLT. mne samtidigt så ville jag absolut inte åka o hälsa på....(trodde väl att ajg skulle må ännu sämre då)
Är du ledig idag eller hemma för att du mår dåligt??
Många kramar till dig sötis![[love]](/img/smilies/love.gif)
bokhyllan_:
men min mamma och pappa trodde ändå inte de nu !!!!!!!!!!!!
Hmm, nu känner jag att jag missat en massa!
Berätta det jag inte vet tack..hehe...puss![[love]](/img/smilies/love.gif)
jossanpossan:
Är du ledig idag eller hemma för att du mår dåligt??
Många kramar till dig sötis
Du är alltid så snäll. Jag är ledig idag. Ska inte jobba förrän på tisdag. Känns rätt bra.
Kram
Fick värsta ångesten imorse.. Jobbigt.. Typ bara pågrund av att jag åt 5 JÄVLA minuter senare :/ Blev skitstressad.. Dessa jävla mattider....
Just nu mår jag bra. Men det är bara för att jag vet att jag inte ätit tillräckligt. Det är så sjukt att det ger mig en känsla av välbehag att gå omkring småhungrig hela tiden! Förut var det tvärtom, jag åt alltid för mkt istället.. det kanske är det som jag är rädd för att gå tillbaks till. Jag har aldrig känt vart gränsen går..
jossanpossan:
va glaaad jag blir för din skull hjärtat!!!
Tack
Men jag känner inte mig specc glad.. Kmr aldig mer kunna se mamma och pappa iögönen.. Tur.. Hon kommer nog ringa ikväll..
Hon ringde alltid igår... tror ja..
inamoment:
Lizzie och bokhyllan_
Jag är jätteglad för er bådas skull, även om jag fattar hur jobbigt det måste kännas. Men det löser sig, det är ingen tvång utan en hjälp att komma ut ur mörkret. Hoppas att det blir bra för er tjejer..
Tack,
. Jag vet.. Men ändå är det lixom.. Eller det känns konstigt.. Jag vill bli "frisk" men ändå inte... ![[shake]](/img/smilies/shake.gif)
Lizziee:
Kmr aldig mer kunna se mamma och pappa iögönen..
Jag förstår..så känner jag oxåå...visst skäms man?? på ngt sätt..![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
jossanpossan:
Jag förstår..så känner jag oxåå...visst skäms man?? på ngt sätt..
Okej.. Joo det är jätte hemskt.. Fast.. Jag har ju lixom (på ett sett) inte valt detta... Eller.. ![[shake]](/img/smilies/shake.gif)
Lizziee:
Okej.. Joo det är jätte hemskt.. Fast.. Jag har ju lixom (på ett sett) inte valt detta... Eller..
Nej nej, veerkligen INTE! men det är svårt för en själv att inse det..det känns lixom som att det är ens eget fel![[cry]](/img/smilies/cry.gif)