wath:
jag är fan inte värd att leva. jag ÄR inte det.
det är du visst! fan, gumman... jag tror inte att dina föräldrar VILL göra dig ledsen, det dom sa var nog inte med mening och även om det var det, så tror jag inte att dom menade så som du tror. dom skulle säkert bli förkrossade om du skulle dö. och förresten, jag vill att du finns, för du ska veta att du är en av dom finaste människorna (fast jag tror nog att du är en ängel) jag fått lära känna. lämna mig inte. du är så värdefull för mig sötnos. ![[love]](/img/smilies/love.gif)
fckinfairytale:
BUP och allt som har att göra med BUP suger! dom kan ingenting och dom är jävligt ytliga.
håller med. ![[tired]](/img/smilies/tired.gif)
Har lite huvudvärk. Och har ont i kroppen. Är så fett trött på det. Nu ska jag göra nått åt det... orkar inte ha det såhär mer.
Jag mår illa av mig själv. Jag ser mig själv i spegeln. Så ful, så fet, så värdelös, så misslyckad och ensam![[tired]](/img/smilies/tired.gif)
![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
hm.. jag mår sådär idag, fast mkt bättre än igår i alla fall!
Har precis avslutat en ångestattack. Det började med att mamma började kritisera min matlagning. Jag klarade inte det, inte idag...
jag mår pest, har ätit alldeles för mycket idag.
avskyr när jag gör det och sen har ångest!!
Trött frusen, orkeslös...
Nu jävlar... jag är så less på mig själv, jag vill dö![[cry]](/img/smilies/cry.gif)
![[mad]](/img/smilies/mad.gif)
![[tired]](/img/smilies/tired.gif)
I_be_beautiful:
jag mår pest, har ätit alldeles för mycket idag.
avskyr när jag gör det och sen har ångest!!
Samma här. Fast enligt mommi är det jag ätit inte för mycket, men min anorexiadjävul säger det. Varför kan jag inte lita på någon jag älskar istället? ![[cry]](/img/smilies/cry.gif)
Idag är en ganska bra dag. Igår sög rätt fett, hade fruktansvärd ångest. Grät i timmar, rev sönder min hand med en nål och somnade inte förren vid 8 imorse.
Min syster tog mig på bio idag och så åkte vi på Gina Tricot rean. Jag fick köpa ett par byxor i storlek 36, fick lite ångest över det men hon fick mig på bättre humör.
IceCess:
Nu jävlar... jag är så less på mig själv, jag vill dö
neeejj... vad är det vännen? ![[chocked]](/img/smilies/chocked.gif)
![[love]](/img/smilies/love.gif)