Aviseringar
Rensa alla

Hur MÅR du idag? (ätstörningar)

older comments

Ämnesstartare

Hej sötnosar!

Jag har bestämt att lägga upp en ny tråd.
Man får dock INTE skriva exakta mängder mat man ätit i denna tråd.
Man får skriva PRECIS hur mycket som helst om hur dåligt man mår över det man ätit, bara man inte skriver hur mycket. Detta påverkar andra mer eller mindre, medvetet eller undermedvetet.
Denna tråd är till för att, framför allt vi med ätstörningar, skall få kontakt med andra i samma situation, för att vi ska ha möjligheten att kunna tala ut om problemen med personer i samma/ liknande situation och, självklart, för att vi ska känna gemenskap- utan att triggas eller peppas till försämring inom sjukdomen.

Så jag säger välkommen, alla gummor(gubbar?), till denna nya tråd.
För oss som tycker om varandra![love]

Citera

såKool:

ska på bio ikväll. ska se bond. my name is bond.

my pareeents ska se den imOoOOON! så du får säga om den was good or NOT! [badgrin][crazy] dom ska testa VIP-logen t.o.m O.o fast man måste vara 18 där - PISS - så me ans sistah Is goin to see "HAPPY FEET"-pinguLinen![bigsmile] så sjuktjeflaÖllegullig! mihi ^ men jag hoppas att filmen är kanoners och att du får Cpmysigt![bigsmile]
----------------------------------'
tillägg:

Daiquiri:

l'll die om mina syskon försvinner härifrån..

StorSiss KANSKE KOMMER OCH ÄTER MIDDA MED GÄSTERNA OCH LILLSYRRAN - och shen ska lillan IVÄG! [bigsmile]<-SKJUTA! jag blir ENSAM HELA KVÄLLEN MED EN BARNUNGE SOM KOMMER DESTROY MIN KVÄLL! 'tycka-synd-om-mig'

SvaraCitera

har precis ätit de mest underbara lussebullarna hittils![love]

SvaraCitera

hawaii_plommon:

har precis ätit de mest underbara lussebullarna hittils!

blee jag har inte ätit en enda lussebulle detta året

SvaraCitera

Madikken:

Nermalda rester. I stort sett... uuurk!!!

mm verkligen!!allow me to gag

SvaraCitera

aaeegd:

jag kan HELA den rappen, DET DU!

jag MEEEd faktiskt![badgrin]

Madikken:

Då är det liiite gott måste jag erkänna

hihi jaa..

aaeegd:

senapsill=)=)

det var det enda jag åt på julbordet förra året. sen stack jag ifrån bordet, gick upp till rummet och låg och spydde hela kvällen tills jag däckade inne på toan och maMi fick bryta sig in och bära mig to my bed..mi lovely bed. så jag har en aning svårt för sill nu tyvärr[sad]

Daiquiri:

"HAPPY FEET"-pinguLinen!

alltså den verkar ju fantastiskt gullig. Helt fettigt Skööen[love]

Madikken:

aaeegd: öttbullar är typ det mest överskattade nånsin i matväg i denna värld tror jag

Nermalda rester. I stort sett... uuurk!!!

nee inte mammas inte!! fast det är dock bara hennes jag kan äta, vad gäller andra köttbullar är jag mer än benägen att hålla med er!!

SvaraCitera

Jag fryser skitmkt nu också. I just love my life[tired]

SvaraCitera

IceCess:

Nån ska bli skadad snart (dvs jag).

Gumman [cry][love] Jag känner igen mig så mycket i dig, hur du mår och så.
Det gör ont i mig när du är ledsen. Vill inte att du skadar dig, SNÄLLA GÖR DET INTE [sad][love]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Madikken:

waaath? inte en endaste gång?!!!!!???

Nee[chocked]

glasregn:

Tack. Du och dina ord betyder mycket för mig

Ta åt dej varenda bokstav!

SvaraCitera
Ämnesstartare

såKool:

på tal om julmat btw- alltså julskinkan är ju grymt god sarah (öhh..ehh...aeeegd!) hur kan du inte giLLAA??
julskinkan, varmrökt lax, ägghalvor och mammas köttbullar är THE SKIIIT på julbordet!! ville bara make my point

Jaaaaaaaa! jag vill haaaaaaaaa nuuu!!!!!! gud var GOTT!

aaeegd:

inte ja heller. haha. överskattat![crazy]

SvaraCitera

aaeegd:

varför?
jag har bara ätit 2½
ooch 1½ av dem var hemmagjorda, aldeles nybakta, sjukt godA[smile]

SvaraCitera

Jag är trött på att må så dåligt nu... Blir det aldrig bra igen?

SvaraCitera
Ämnesstartare

I dag har Ana dominerat totalt

SvaraCitera

Jag spricker av ensamhet och ledsamhet. Jag går sönder snart, jag menar allvar, snart orkar jag verkligen inte mer. Vill gråta nu, men det går inte. Istället har jag en stor klump i magen och halsen och den blir bara större.
Jag bara måste lyckas få det jag vill ha, för annars...
Och som om det inte vore nog redan; jag är kär i 2 stycken nu! ååhh, orka med det oxå!![cry]

SvaraCitera

Fattar inte vad det är med mig. Kan inte sluta tjura! Bölar för femta gången idag! [cry] HATAR ALLT! fan ta mitt liv, jag vill dö, snälla låt mig försvinna!

SvaraCitera
older comments