Aviseringar
Rensa alla

Hur MÅR du idag? (ätstörningar)

latest comments older comments

Trött, hänging, ont i huvudet.

Åt lunch för ett tag sen, gick åt helvete!

Spagetti med nån pastasås gjord att fisk, krossade tomater och lite creme fraiche. Såg så jävla mycket ut på tallriken så jag bröt ihop. Va tvungen att gå upp på mitt rum och tjura ett tag, sen när jag var på väg ner möter jag mamma i trappen som säger: Kom igen nu, du fixar det! (på ett snällt sätt) Då blev allting värre och jag började tjura ännu mer. När jag äntligen lyckades ta mig ner till matbordet var det hur tungt som helst att äta. Alla hann bli klara så där satt jag själv med min mat, värmde på den några gånger och försökte pilla i mig lite men fan va segt det var! Tog väl ca 40 min. och då hade jag inte ens klarat av att äta allt. Och portionen va egentligen inte ens stor från början.

Det som gick så bra för mig både i förrgår och igår. Jag inbillar mig att jag är frisk så fort det har gått bra mer än två dagar, och då känns det ännu värre när jag bryter ihop.

En kompis skulle egentligen komma hit, men nu kunde hon inte. Eller hon mådde tydligen lite illa. [sad] Så nu blir det en tråkig hemma-sittar dag som vanligt!

Har jag tur kanske en annan kompis kommer förbi, min bästis! [smile] Hoppas verkligen på det, var så länge sen jag var med någon sådär!

SvaraCitera

wath:

hade ni godis hemma då eller?

..jag köpte 12 hg igår.. jag kan inte styra mina handlingar ibland [blush][sad]

wath:

jag är riktigt riktigt farlig om vi har godis hemma. det går inte stoppa mej. nu förtiden blir det så att har vi inget godis så äter jag allt annat i stället, typ mackor och allt.

Ja, samma här. =/

wath:

försök att tänka att dagen inte är förstörd för det. se det som en positiv utmaning att göra dagen till något bra i stället! ska du göra nåt roligt kanske?

Mja. Kanske. Nej, jag ska inte göra något kul vad jag vet,
men men. Imorgon blir kanske bättre. Eller inte [tired]

wath:

tänker på dej!

Tänker på dig med [love]

SvaraCitera

såKool:

men en annan anledning till att jag inte ska äta godis och sånt nu, är för att jag inte för tillfället klarar av att sköta den riktiga maten om jag äter massa sånt. så jag satsar på nyttiga saker som inte ger lika mkt ångest så att jag klarar av att äta mat också!

Okej!
Lycka till! [love]

SvaraCitera

Iuh. IKVÄLL är en FILMmysKVÄLL med massa rolit på Tv ! M E N xD - mine parents ska have guest som tar med sin lilla Ischliga-söt-jovisst-men-lämna-sala-alone?-nah KID! gaaw, jag kommer dööö! [chocked] Sist hon var här så var jag tvungen att spela BARBIE-spelet alltså typ x 5487984 times! ASDF, och måla och se Pippi och jag fick inte ens gå på TOA en sec innan hon började banka på dörren och fråga vad jag hade för mig. l'll die om mina syskon försvinner härifrån.. PROMISE! då har jag INGEN att fly till [cry][shake] och dom kommer redan HALV FOCKIN' FEEEM. Lipaaaa.. och ALL tv jag vill se har SVEDIS text = Ungjeveln lär inte fatta ett Piss och ist tigga mig om att sätta på typ TECknat.. BRA att julkalendern finns i 15 min[love]

SvaraCitera

ska på bio ikväll. ska se bond. my name is bond. James Bond. gaah hot!
jag bryr mig inte om sean connery är typ 139 år. han är bond ffs!
men denna ska tydligen också vajja bja[bigsmile]

ska med två underbara kompisar. 2 av de få kompisar jag har som har ett helt normalt (bra) förhållande till mat. inte för att de trycker i sig. de är t.o.m ganska nyttiga i mina ögon, men saken är att de inte tänker på det. de äter det de vill ha när de är hungriga eller sugna och kunde inte bry sig mindre om hur många kcal middagen de just år innehöll. älskar att vara med De![love] allt är så lätt då!

skulle gått med en tredje kompis men hon har ju Aldrig tid för oss. orka. älskar henne men vafan ska jag göra åt saken att hon prioriterar sin jimmy eller fotbollen framför oss. hon som förlorara mest på det med tanke på att ungefär 97% av hennes kompisar har råtröttnat..[tired]

tss..på tal om underbara kompisar var jag o julSHOPPADE klappaR idag med en annan undejbaaj vän. det var mys, men jag har INGA pengar kvar!!! ligger back på 60 spänn på kontot plus att jag har köpt alla julklappar på Papis kort (bortskämda unge..). mÅste betala igen dEEt! har ju julklappar kvaaar också[cry]

på tal om julmat btw- alltså julskinkan är ju grymt god sarah (öhh..ehh...aeeegd!) hur kan du inte giLLAA??[surprised]
julskinkan, varmrökt lax, ägghalvor och mammas köttbullar är THE SKIIIT på julbordet!! ville bara make my point[cute]

SvaraCitera

såKool:

julskinkan är ju grymt god

*spysmile* Grisrumpa? Gott? Näääääh

såKool:

julskinkan, varmrökt lax, ägghalvor och mammas köttbullar

Jag håller med om laxen. Janssons utan anjovis är ju ananrs helt klar favvisen[love]

SvaraCitera

Madikken:

*spysmile* Grisrumpa? Gott? Näääääh

i like bigg butts and i can not lie, you other brothers can't deny..lalala..åh jo grisrumpan smakar smaskens![love]

Madikken:

Jag håller med om laxen. Janssons utan anjovis är ju ananrs helt klar favvisen

jo det är faktiskt också gott, det ska jag nog ta till julskinkan ist för kokt potatis..blir ju lite som potatis & lök-gratäng då[rolleyes]

SvaraCitera

såKool:

grisrumpan

Kanske en liten skiva på bröd när den är helt nygjord.... Då är det liiite gott måste jag erkänna.

såKool:

st för kokt potatis

Varför äta vanlig kokt potatis när man kan få jansons underbara frestelse?[wink]

SvaraCitera

såKool:

på tal om julmat btw- alltså julskinkan är ju grymt god sarah (öhh..ehh...aeeegd!) hur kan du inte giLLAA??
julskinkan, varmrökt lax, ägghalvor och mammas köttbullar är THE SKIIIT på julbordet!! ville bara make my point

haha för det smakar skit.. jag gillar laxen, thats it..och senapsill=)=) och kasnke nåt mer. men jag hatar julskinka, all jävla kålsallad, potatis, dopp i grytan och sånt. och köttbullar är typ det mest överskattade nånsin i matväg i denna värld tror jag

såKool:

i like bigg butts and i can not lie, you other brothers can't deny..lalala..

jag kan HELA den rappen, DET DU![bigsmile]

SvaraCitera

aaeegd:

öttbullar är typ det mest överskattade nånsin i matväg i denna värld tror jag

Nermalda rester. I stort sett... uuurk!!!

SvaraCitera

Jag orkar inte, JAG ORKAR BARA INTE MER! Tårarna rinner och slutar inte. Jag vill inte mer, jag hatar mig själv.
Jag är så värdelös. Nån ska bli skadad snart (dvs jag).

SvaraCitera
latest comments older comments