jossanpossan__:
oooh noooo
Apor!!!! JAG spyr(om jag måste äta dom)
blä på alla barn! stackars dej jossan, du ska ju typ jobba med dem för evigt! jag sänder dig min skyddsängel och mitt fulla stöd för att du ska slippe herpes eller DYLIKT!!!!!!!!!!!!!![[love]](/img/smilies/love.gif)
Jag däckade för någon timme sen, haha. Sov fram till nu och har nyss käkat kvällsmål. Shit, jag var verkligen helt .. trött. När min syster kom in till mig så vaknade jag och frågade om det var morgon eller kväll, hade noll koll.
Nu är jag på humör igen. (:
enimängden:
uuuäck! baaaaaaarn! jag spyr!
dumma du! *slår på fingrarna, men ångrar mej och ger dej en kram!*
Ätit konstant= en dag från helvetet.
Ny dag nu.
Kan bara gå bättre.
Mår som vanligt varken bra eller dåligt. Är trött på den här känslan nu.
Mår inte jättebra. Men det är bättre än för en stund sen iaf, då jag vaknade med ångest som vanligt. Idag ska jag börja med en ny medicin, och den vanligaste biverkningen är viktökning... som om jag behöver det Nu, så som jag tröstäter.. åh..
Aja. Ska snart ta bussen till skolan och kaanske åka till Gbg. Hoppas vädret blir KASS så vi kan se på film istället ![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
stjaernfall_:
Känns inte som om jag räcker till där överhuvudtaget
jo det är klart att du räcker till tjejen! du gör ju ditt bästa eller hur? precis, då gör du ditt bästa ! ![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
stjaernfall_:
Och jag tänker att jag lika bra kan träna här hemma, men jag måste ju öva på att vara ute bland folk om jag någonsin ska kunna bli bättre där också.
vad duktig du är som har kommit på att du ska öva och träffa folk! verkligen bra tänkt! därför e de viktigt att du tränar i grupp när du tränar och inte ensam. då kommer det att kännas lättare.
stjaernfall_:
och då vill jag gärna vara med henne,
titta runt en gång till. finns det verkligen ingen annan att vara med? om inte, så tycker jag att du kan ta och prata med din syster å berätta hur du känner? eller?
jag håller på dig ! ![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
vet inte hur jag mår.. har vaknat med sån ångest nu i två dar, brukar sällan ha sån ångest tidigt på dan. sån där äcklig ångest som man inte vet riktigt vad den beror på, den bara är där ![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
men en del är väl för att jag känner mig så DUM sedan jag berättade för mamma + en vän typ allt om mina ätstörningar. vet att dom ska veta ju, men åhhh.. jag SKÄMS! kul att sitta och berätta exakt vad jag äter när jag hetsäter för sin mamma liksom. och det är SÅ frustrerande att hur mycket jag än berättar så fattar hon bara inte.. hon får mig att känna som om jag har hittat på nån sjukdom eller att jag överdriver hur allvarligt det är. hatar att känna så!
jaja. det är väl bra att jag sökt hjälp nu iaf & jag ser fram emot att se om den nya medicinen funkar!
Är trööött!! Har jätteont i munnen och har massor att göra innan jul. Trots det gick jag till skolan. Kände mig så ensam hemma, men det är ju inte direkt bättre i skolan. Här känner man sig ensam när man är omgiven av människor. Det känns värre.
Men jag ska göra mitt bästa. Visa för mamma att jag kan.
såKool:
dumma du! *slår på fingrarna, men ångrar mej och ger dej en kram!*
Gumman..Jag tar hellre en kram(o puss?) slå på barnens fingrar istället..:P
Usch näää. Idag mår jag inte bra:-(
inget vidare.
igent vidare eller jag mådde jätte bra på förmiddagen för jag var i skolan för första gången den här terminen 🙂 men när jag kom tilbaka till mando på eftermiddagen så var jag över modig och trodde jag skulle klara av en höjning av mat chemat som jag sjutit upp, så jag började helt enkelt med det vid mellis men när jag kom hem hadde jag så mycket äcklig ångest att jag inte kunde låta bli att skära mig .. jag trodde jag lyckats bryta det betendet men nu har jag bevisat motsatsen :/
funderar på om jag ska be om att få tillbaka mitt gammla chema i morgon ... men det är ju att ta ett steg bakåt i behandlingen och då får jag inte ökad rörelsefrihet som jag ska få med det nya mat chemat ...![[cry]](/img/smilies/cry.gif)
allt blir bara fel när jag försöker komma framåt...![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
JAG ÄR SÅ FET OCH ÄCKLIG ATT JAG INTE VET VART JAG SKA TA VÄGEN.
JAG HATAR MEJ SJÄLV.
Alltså min dag blev lite bättre än jag trott..
Så jävla skönt!
Dagen började med att jag åt mer än jag ville, jag fick massa ångest.
Skar mig massa och var nära att ta massa piller.
Men sedan ringde försäkringskassan, och jag får nog sjukpenning ![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
Jag måste bara ordna ett läkarintyg..
Sedan tog jag tag i mig och hoppade ur deppet i sängen..
Städade rummet, städade hos min Kokos, handlade..
Har just slått in alla julklappar med systern![[love]](/img/smilies/love.gif)
O ikväll blir det Julkalender, Bonde söker fru o Topmodel.
ORKA DEPPA!