IceCess:
var i sverige bodde du? jag ska komma och hälsa på, så får vi prata på allvar!
Halland... långt ifrån dig antar jag
vore kul att träffa dig <3
IceCess:
för då kommer jag att spy okontrollerat under själva passet istället. vill inte skämma ut mig så
kommer du verkligen göra det, eller känns det bara så?
Kan du inte ta det lite lugnt på träningen istället...
Vad ska du träna för något? Ha så skoj! ![[love]](/img/smilies/love.gif)
glasregn:
Halland... långt ifrån dig antar jag vore kul att träffa dig <3
Detsamma vännen. Min geografi är usel, så jag har ingen aning om hur långt avståndet mellan sthlm och Halland är. men så långt kan det inte vara![[crazy]](/img/smilies/crazy.gif)
glasregn:
kommer du verkligen göra det, eller känns det bara så?
Kan du inte ta det lite lugnt på träningen istället...
Vad ska du träna för något?
Det känns verkligen som om jag kommer göra det, men det ska inte få stoppa mig! jag ska bara ha ett medelpass idag (typ aerobics), men det är väldigt mycket hoppande och mycket styrka. vill inte hoppa som en tant som har knäproblem, utan jag ska hoppa normalt ändå![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
![[crazy]](/img/smilies/crazy.gif)
glasregn:
Ha så skoj!
![[love]](/img/smilies/love.gif)
liquorice:
Skulle kunna varit jag som skrivit det där, precis så var det för mig också. Visst önskar man ibland att man kunde spola tillbaka tiden eller rensa sitt huvud från alla ätstörningstankar så att man fick tillbaka sitt gamla jag...?
Ja, gud vad skönt det skulle vara.
IceCess:
Det känns verkligen som om jag kommer göra det, men det ska inte få stoppa mig! jag ska bara ha ett medelpass idag (typ aerobics)
Hoppas att det gick bra på träningen ![[love]](/img/smilies/love.gif)
vattenkastanj:
Jag kan säga när jag slutade sitta på detta forumet inom ÄS så började jag äta bättre..
Jag kan inte annat än hålla med.. jag tittar in här fort. MEN väljer att skriva själv så sällan som möjligt.. det är VIKTIGT att försöka stå på "egna" ben.. och det hjälper faktiskt.. Fler borde testa. FÖr dessa sidor leder somsagt ingenstans i i det stora loppet.. =/
ja eller nej ja eller nejja eller nej ja eller nejja eller nej ja eller nejja eller nej ja eller nej.
det kan man fråga sig![[tired]](/img/smilies/tired.gif)
stjaernfall:
Någon som har tips på kvällsmål?
min favoritsmoothie! ![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
3-4 dl naturell/vanilj lättyoghurt
ca 2 dl osötad müsli
1 banan
ev. vaniljsocker och/eller kakao
och så mixas allt ihop bara. det är mättande och jättegott! är man chokladsugen är det perfekt att ta i kakao, för då blir det sött av bananen och samtidigt chokladsmak. ![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
wath:
min favoritsmoothie!
Låter jättegott ![[surprised]](/img/smilies/surprised.gif)
glasregn:
Låter jättegott
det ÄR det. perfekt om man har godissug! ![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
fast idag ska jag unna mej riktig choklad.
ont i magen![[cry]](/img/smilies/cry.gif)
![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
ja håller på å överäta HELA tiden och jag ser tjock ut..bajs![[tired]](/img/smilies/tired.gif)