Babydoll:
oh, snap.
Det är bara det att hon ALLTID är online när jag är online. Vare sig klockan är 4 på morgonen eller 4 på kvällen.
då var du också online när hon är online.
kolla på spegeln lite? eller ärdu den typen som bara ser andras ovanor men inte dina egna? ![[shake]](/img/smilies/shake.gif)
Kakaoxo:
då var du också online när hon är online.
Men haha. Så vi råkar bara av en slump vara inne EXAKT samma tider? De har absolut inget med att göra att hon är inne lite ofta? Äsch, förlåt om jag var elak mot din kåmpiz 🙁
Jag sa aldrig att det var något fel på att vara inne ofta på UM, bara att man nog inte sexar så mycket då. Thats all.![[blush]](/img/smilies/blush.gif)
Sen att säga att jag är inne lika mycket är ju löjligt, jag har varit inne runt 100 gånger, hon har varit inne mer än 2000 gånger, och varit myyyycket mera aktiv i forumet.
Babydoll:
Så vi råkar bara av en slump vara inne EXAKT samma tider?
![[rolleyes]](/img/smilies/rolleyes.gif)
Babydoll:
Äsch, förlåt om jag var elak mot din kåmpiz 🙁
jag hade svarat precis likadant om det var en okänd ![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
Babydoll:
Sen att säga att jag är inne lika mycket är ju löjligt, jag har varit inne runt 100 gånger, hon har varit inne mer än 2000 gånger, och vara myyyycket mera aktiv i forumet.
hmara.
Kakaoxo:
Oj vad mycket du hade att säga ![[rolleyes]](/img/smilies/rolleyes.gif)
5 stycken och en 6:e på g. ![[rolleyes]](/img/smilies/rolleyes.gif)
2
.
3.
3.
4.
4.
Det är bara det att hon ALLTID är online när jag är online. Vare sig klockan är 4 på morgonen eller 4 på kvällen.