Laglig
15:3
snart 16
Man är väl ej äldre än man känner sig?????? 16 alt. 87, till och från liksom.
vill vara 14
Johansson:
20 år och fyller 21 år. Tiden går för fort och man ska uppfylla en massa krav. Jag har ett tips till alla unga personer som är under 16 år, njuut av era tonårs år!! Kommer aldrig igen, jag lovar ni kommer sakna det när ni tagit studenten. Det gör jag och nog dom allra flesta. Kan inte prata för alla, men dom jag känner saknar tiden som ung typ. tjaaao
tonåren var ju fan inte särskilt kul.
betydligt bättre att vara över 20.
då får man handla på systemet också och slipper umgås med en massa drägg på ställena med 18-årsgräns
asgammal
17 snart yo
tonåren var ju fan inte särskilt kul.
betydligt bättre att vara över 20.
då får man handla på systemet också och slipper umgås med en massa drägg på ställena med 18-årsgräns
Fast man är ju ett drägg själv och vet inte bättre i den åldern. Ju äldre man blir desto mer förstår man att livet ändå är ganska meningslöst verkar det som.
parksöp med en kille som var typ, hur gammal var han, 32 eller något för någon vecka sen. han såg fan ut som 18-20. det var skrämmande.
Stekarn:
Fast man är ju ett drägg själv och vet inte bättre i den åldern. Ju äldre man blir desto mer förstår man att livet ändå är ganska meningslöst verkar det som.
Nja, inte på det sättet. gillade inte sådana ställen ens när jag var 18
är 15 🙂
26
ironi´ (latin ironi´a 'ironi', av grekiska eirōneia [-nei´-] 'förställning', 'ironi', bildning till eirōn [ei´-] 'hycklare'), det att säga en sak och samtidigtantyda att man menar motsatsen.