Själv i lägenhet, en etta.
I min hemstad sover jag i ett rött tegelhus med en väldigt vacker trädgård. I mitt rum, omgiven av turkosa väggar (och en svart) tillsammans med gitarrerna på väggarna och alla vinyl-skivor.
I Halmstad bor jag i ett studenthus, hos olika vänner.
Mellan mina bröst
Eller i en villa
En 24 kvm stor etta med pentry, i en liten röd stuga (som har fyra lägenheter allt som allt). Mycket nytt och fräscht och fantastisk ljudisolering, golvvärme men tyvärr ingen uteplats. Det där med ljudisoleringen är jag rädd att jag blivit bortskämd med, det kommer bli svårt att vänja sig vid sämre ljudisolering när jag flyttar (det är endast studentboende).
Jag bor deltid hos mina föräldrar dock, typ en del helger och på sommaren, jag har kvar mitt rum där så det är rätt lyx. Det är en tvåvåningsvilla med trädgård.
Bor i villa
Lägenhet, hatar det
, älskar mitt rum dock:P
Hus fast skulle hellre vilja ha en lägenhet ![[rolleyes]](/img/smilies/rolleyes.gif)
dågolgt
jag bor i ett 3 planigt hus på landet
Ambivalent:
Mellan mina bröst
En etta på 47 kvm.
I ett litet rum ovanför en pizzeria. Dusch och kök delas med de andra i korridoren. Sunkigt, ödsligt och blaha, men det kunde ju varit värre.
En lägenhet på 3ROK, 87kvm.
I en liten etta (med sambo).
Schism:
I ett litet rum ovanför en pizzeria. Dusch och kök delas med de andra i korridoren. Su
Kommit ifrån skolan nu? ![[party]](/img/smilies/party.gif)