Aviseringar
Rensa alla

Hultsfredsfestivalen

davvelito:

inte många dirket kända band för mainstreamlyssnarna (eller spotifygenerationen som de börjat kalla oss).

va... det var ju typ bara legender där, i från typ alla genrer, förutom möjligtvis metal.

SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

va... det var ju typ bara legender där, i från typ alla genrer, förutom möjligtvis metal.

Det var för mycket legender och för lite just nu-musik tror jag för att locka dit mängden. Men för överlevnaden tror jag det var bra att få dit "fansen".

SvaraCitera

davvelito:

Det var för mycket legender och för lite just nu-musik tror jag för att locka dit mängden.

[crazy]

den halvan som inte var legenden var ju 100% hype o cool just nu-music

det är skönt och fräscht med en festival som inte bokar samma som alla andra har gjort de senaste fem åren, som t.ex. peace and love, utan spretar lite och fyller ut de luckor som faktiskt funnits i festivalsverige. way out west får lite välbehövlig konkurrens.

SvaraCitera
Ämnesstartare

tystnaden som uppstår när man hälsar på umare och ens kompisar frågar vilka det var

sa "you can fuck my bitch basedgod" till lil b
får svaret "I'd love to"
= min tjej är approved av lil b

SvaraCitera
Ämnesstartare

Har återvänt från dödsriket och är väl överlag ganska nöjd med min upplevelse där. Maten var äcklig och min mage höll med mig om det men Odd Future, Morrissey, bob hund, MF DOOM m.fl. Ångrar i princip bara att jag struntade i Lil B pga dummismage och att jag inte lyssnat in mig bättre på MF Doom innan spelningen så att jag kunnat härja istället för dödsilla.

Såg i princip alla um:are som jag vet skulle dit och träffade med mina mått många trevliga människor.

Känner för övrigt att internet ska dö för att han stod framför mig på Morrissey...

SvaraCitera

Såg Hoffmaestro och Maskinen:D (var där på lördagen).

Maten var äcklig
Du skulle ha ätit från thaivagnen, där var det smarrigt kan jag lova[wink].

SvaraCitera
Ämnesstartare

jag är så jävla bakis
förlåt om jag var töntig mot alla er pga för bakis eller för full
speciellt du

internet:

den halvan

från blygsamma nickar till att anfalla dig på mf doom

juste
jag crowdsurfa på mf doom
[cool][cool][cool][cool][cool][cool][cool]

SvaraCitera
Ämnesstartare

är hemma från hultan och kan konstatera att det var den bästa festivalen jag varit på, och några av de roligaste dagarna jag haft.

sjukt roliga/fina människor, underbara människor, fina berusningsupplevelser, bra konserter etc etc etc.

dock tycker jag som tjuvasjien (väldigt fin kille för övrigt <3) att maten var äcklig, förutom såsen man fick på pizzan och den lilla wokade renen jag provade så blev mest typ snylta mackor av folk.

men är sjukt nöjd i alla fall! [love]

SvaraCitera
Ämnesstartare

fuck kommer på massa pinsamma saker jag gjorde nu.....
mvh welcome to the world of alcohol

SvaraCitera

tjuvasjien:

Känner för övrigt att internet ska dö för att han stod framför mig på Morrissey...

gjorde jag? [crazy] missade detta.

disco:

sa "you can fuck my bitch basedgod" till lil b
får svaret "I'd love to"
= min tjej är approved av lil b

[bigsmile]

disco:

från blygsamma nickar till att anfalla dig på mf doom

haha du började ju på morrissey! tyckte detta var sjukt roligt, gillar vändningen från inget till allt, haha. hade tänkt snacka lite innan men drog mig pga. verkligheten som omgav dig.

SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

gjorde jag? missade detta.

Förutsatt att du var dendäratypen i mössa som såg ut som internet på andra raden var du på raden framför mig.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Det var den bästa festivalen i Sverige sedan väldigt väldigt länge.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

internet:

hype o cool just nu-music

Såg att du tog bilder, kan jag använda några till min artikel? Du kan få hipcred.

SvaraCitera

tjuvasjien:

Förutsatt att du var dendäratypen i mössa som såg ut som internet på andra raden var du på raden framför mig.

det var inte jag, jag stod relativt långt bak faktiskt. för långt bak för att räkna rader (!!!) pga. flera orsaker, men tänker bara skylla på drone gore.

Mawns:

Såg att du tog bilder, kan jag använda några till min artikel? Du kan få hipcred.

de är asdåliga pga. man ser ingenting så nej [crazy]

SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

det var inte jag, jag stod relativt långt bak faktiskt. för långt bak för att räkna rader (!!!) pga. flera orsaker, men tänker bara skylla på drone gore.

Hata Drone Gore isf. Säkert han som var geniet bakom dina nudeldissar också!!!

disco:

fuck kommer på massa pinsamma saker jag gjorde nu.....
mvh welcome to the world of alcohol

Sluta ha så 100%:ig ångest. Du var söt och är övertygad om att din idol tyckte detsamma!

SvaraCitera

tjuvasjien:

Hata Drone Gore isf. Säkert han som var geniet bakom dina nudeldissar också!!!

nej det var flinck

SvaraCitera