Aviseringar
Rensa alla

Hjälp

törnrosa99: Ja precis, det var en roll on och det var deodorant i den

Tvättade du av deon från dig efteråt?
Kanske smörja med något som är snällt mot kön

SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Jung:

Tvättade du av deon från dig efteråt?
Kanske smörja med något som är snällt mot kön

Tvättade först dagen efter. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Snälla kan någon mer svara? Tror ni det är någon fara? Är så himla orolig men vill inte gå till läkaren. 

SvaraCitera

törnrosa99:
Snälla kan någon mer svara? Tror ni det är någon fara? Är så himla orolig men vill inte gå till läkaren. 

Jag hade gått och kollat upp det direkt. Skit i att det är skämmigt, om det kan förstöra ditt underkliv blir det knappast bättre för dig om det skulle finnas hjälp att få innan det är försent.

SvaraCitera
Ehmhej

efter en månad borde det inte kännas konstig...

SvaraCitera
Ämnesstartare

Har skickat frågan till umo och väntar på svar. Förbereder mig på det värsta. Gråter

SvaraCitera

Tror de it borde va nå fara :3 vet du var det var för deodorant? Min pappa är kemist och tillverkar sånna

SvaraCitera
Ämnesstartare

jocke/Kim:
Tror de it borde va nå fara :3 vet du var det var för deodorant? Min pappa är kemist och tillverkar sånna

Det var la roche posay 

SvaraCitera
Ämnesstartare

jocke/Kim:

Det står att det är en mild deodorant för känslig hud

SvaraCitera
Zsasz

Gå till ungdomsmottagningen idag om du kan, jag är medveten om att det kan vara skämmigt, men då effekten har hållit i sig i en månad redan är det nog bäst att bli undersökt professionellt. Roll-on deodoranter har massor av kemikalier och även fast det kanske inte är farligt att ha det under armarna så kan det vara en helt annan sak om det skulle appliceras direkt på någons klitoris (förutom uttorkande medel så finns vissa syror och andra kemikalier i produkten). Detta betyder dock inte att det skulle vara något farligt i sig själv, det är t.o.m. möjligt att pga din rädlsa om att något är fel så känns det som dett är fel, men det är alltid bäst och ta det säkra före det osäkra. Personalen på UM har hört allt redan och dem är oftast både försående och diskreta, så du har inget att oroa dig över när det kommer till det. Gå dit, berätta för doktorn vad som hände och vad du känner och sedan bli undersökt.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Zsasz:
Gå till ungdomsmottagningen idag om du kan, jag är medveten om att det kan vara skämmigt, men då effekten har hållit i sig i en månad redan är det nog bäst att bli undersökt professionellt. Roll-on deodoranter har massor av kemikalier och även fast det kanske inte är farligt att ha det under armarna så kan det vara en helt annan sak om det skulle appliceras direkt på någons klitoris (förutom uttorkande medel så finns vissa syror och andra kemikalier i produkten). Detta betyder dock inte att det skulle vara något farligt i sig själv, det är t.o.m. möjligt att pga din rädlsa om att något är fel så känns det som dett är fel, men det är alltid bäst och ta det säkra före det osäkra. Personalen på UM har hört allt redan och dem är oftast både försående och diskreta, så du har inget att oroa dig över när det kommer till det. Gå dit, berätta för doktorn vad som hände och vad du känner och sedan bli undersökt.

Jag är så körd. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Så jävla körd Gråter

SvaraCitera
Ämnesstartare

Zsasz:

Kommer doktorn pilla på min klitoris då? 

SvaraCitera

törnrosa99: Så jävla körd Gråter

Kroppen brukar vara väldigt hållbar och det blir nog bättre om du får det kollat av vården

SvaraCitera
Ämnesstartare

Är så rädd för vad de ska tänka, typ ”den här bruden är så himla korkad” även om de inte säger det

SvaraCitera