davvelito:
Det gör ont att bli stucken på pungen av en geting.
![]()
Hej! Det har hänt vid flera tillfällen att jag har gått fram till tjejer och frågat om dom vill sparka mig "där". En del har gjort det men några har inte velat! Man kan knappt andas när man blivit sparkad mellan benen.
Har båda knäat o sparkat folk i skrev1
Fått fotboll där, även andra slags bollar. Också blivit typ slagen av folk som gör på "skämt" osv
nödvändig bump
Slog en 6a på snoppen när vi lekte herren på täppan
dom va så djävla stora att de int fanns.. tog typ 5+ av oss för att få ned en enstaka
de var alla årskurser vs 6orna 😀
det kändes som silver fang.. nä dom slåss mot Akakabuto o hans björnar
fast just han gick egentligen en klass över mig, typ fyran elr nått, ba att han var så djvla stor att han fick vara med sexorna 🙁
Bytte skola då jag skulle börja 8:an. I den klass jag började gick en tjej, och hon tyckte att det var kul att dela ut sådana sparkar. Fick motta 3-4 sparkar i tasken vid olika tillfällen av henne.
oj de va sparkar int slag åh 🙁
Armagedon:
Bytte skola då jag skulle börja 8:an. I den klass jag började gick en tjej, och hon tyckte att det var kul att dela ut sådana sparkar. Fick motta 3-4 sparkar i tasken vid olika tillfällen av henne.
haha men gu 🙁 🙁 8an också..
tänkr mig fet ful tjej me mkt attityd
ja flera gånger, mest i mellanstadiet
Armagedon: Jupp. Och det fortsatte till och med klass 9.
🙁 tjejer va hemska i högstadiet... dom kunde göra vad som helst utan att hamna i trubbel
"Hon e ju tjej" "Du e ju kille!!"
Armagedon: Direkt ful var hon inte. Men visst hade hon attityd. Men hon lugnade ner sig då hon började gymnasiet.
hahah 🙁 sätter sina spår
fasiken: "Hon e ju tjej" "Du e ju kille!!"
Och frågan (läs anklagelsen) om att man säkert hade gjort något för att förtjäna dessa sparkar.
Gjort något... Pft, jag har aldrig gjort henne något alls.
Armagedon:
Och frågan (läs anklagelsen) om att man säkert hade gjort något för att förtjäna dessa sparkar.
Gjort något... Pft, jag har aldrig gjort henne något alls.
Hahah 🙁 Det som gör mig så förbannad nu i efterhand, när det gäller mig själv, är att det verkligen satt sina spår. Man slutade att våga visa sig själv på ett ungefär.
För min del blev det en chock i högstadiet då jag ändå var "bästisar" med i princip alla tjejer under årkurs 1-6. Så började man i sjuan och helt plötsligt blev "snyggisarna" riktigt elaka. Kommentarer hela tiden, skickade killar (oftast samma gäng) på mig osv.
Men ah, det gav sig på gymnasiet för mig med. Skönt.. men ah, fan så instängd jag blev och känt mig som person efter det.
Men blivit mest rädd för killar, hur lätt dom ändrade på sig ba för att en tjej sa något. Efter gymnasiet så har jag i princip bara haft tjejkompisar, förutom de killgäng jag gick i samma klass med + enormt killgäng som man festade ihop med.
Numera tycker jag dock att det oftast är tjejer som är fula till medel som har taskigast attityd, som oftast beter sig djävligt illa, om någon gör det mot mig. Så det har blivit att jag skyddat mig själv lite med att tänka på att dom är just "fula"-medel
Oftast just tjejer runt medel som är svåra att lära känna med, då dom har större krav på killar än "fula" och snygga tjejer. Nog därför man oftast ser snygga tjejer > fulare killar och tvärtom! Vilket har varit asbra för min egen del!!!!!!!!!!!!
nu babblar jag ba på .. fan vad jag älskar att skriva trots mina stora brister 
Nej, slagen dock
fasiken: nu babblar jag ba på .. fan vad jag älskar att skriva trots mina stora brister
Äsch då, du skriver inte sämre än någon annan ![]()
Jag känner igen mycket i det du skriver av egna erfarenheter. Och, jo, det är en helt galen utveckling.