Cyper:
Oj.. Vad hände egentligen med han sen'? Känns som att det var lite väl onödigt att knäa någon för en sån sak.
Vadå onödigt? Vad det inte onödigt av honom att kalla mig hora? Men visst, du är ju ifs också en man.
Usch.
Har blivit sparkad i skrevet ja
Geigerzähler:
Vadå onödigt? Vad det inte onödigt av honom att kalla mig hora? Men visst, du är ju ifs också en man. Usch.
Såklart att det var dumt att han gjorde det, ingen större tvekan om den saken. Med tanke på att skadorna av att bli knäad/sparkad i skrevet kan bli permanenta, så vore det kanske smartare att snacka med honom.
Cyper:
Såklart att det var dumt att han gjorde det, ingen större tvekan om den saken. Med tanke på att skadorna av att bli knäad/sparkad i skrevet kan bli permanenta, så vore det kanske smartare att snacka med honom.
Då får han väl tänka sig för innan.
Geigerzähler:
Då får han väl tänka sig för innan.
Jag tycker fortfarande att det är fel att agera som du gjorde för en sån sak.
Cyper:
Jag tycker fortfarande att det är fel att agera som du gjorde för en sån sak.
Om en 150kg tung JÄTTEMAN hoppar på din fot, kan du inte få bestående skador då? Jo, det kan du. ![[no-no]](/img/smilies/no-no.gif)
Avregistrerad:
var
I köket
Avregistrerad:
varför?
Jag va så jävla arg på min brorsa å han bocka sig from av nån anledning så jag passa på ![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
Va nog första och sista gången jag gjorde de iaf, inte okej ![[no-no]](/img/smilies/no-no.gif)
Blivande_japan:
ja, men det var inte med mening...
Gör på mig
Jo tack. Inte blivit knäad, inte knäat. Men fått en dunder-frisbee som min kompis sköt iväg. Är glad för att jag fortfarande är fertil. 😛
Blivande_japan:
man sparkar inte folk i skrevet med mening
tusan ![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
slagit en stor jävel mellan benen då vi lekte herren på täppan ![[rolleyes]](/img/smilies/rolleyes.gif)
Vi brukade knäa killarna i klassen på lågstadiet, haha vi tyckte det va skitkul.
wastedp0tential:
Vi brukade knäa killarna
Gör på mig ![[crazy]](/img/smilies/crazy.gif)
![[love]](/img/smilies/love.gif)
wastedp0tential:
Vi brukade knäa killarna i klassen på lågstadiet, haha vi tyckte det va skitkul.
Inte så kul för killarna 🙂
philosophyaddict:
Inte så kul för killarna 🙂
Ne troligen inte ![[cute]](/img/smilies/cute.gif)