elise999:
Man känner sig lycklig för en kort stund, sen inser man att det bara var för ett flyktigt ögonblick.
Tack Patrick, *kram, djup suck och tårar.*
Jobbigt... hoppas det blir bättre snart!
Är du glad? JA!!!
Vad har gjort dig glad? min kompis som är i USA skrev nyss o fråga om han skulle köpa hem godis till miiig
Hur känns det? freaking otroligt, suuper pepp o extremt godis sugen 🙁
Hur blir du när du är glad? glaaaaad
Saga:
Är du glad? JA!!!
Vad har gjort dig glad? min kompis som är i USA skrev nyss o fråga om han skulle köpa hem godis till miiig
Tjockisssssss
Saga:
Är du glad? JA!!!
Godis 🙂
Fick precis nya hörlurar och nu hör jag nya instrument i musiken jag lyssnar på x) feels good man *-*

Saga:
riktigt het är jag ska du veta
Källa på det, jag känner inte att du har underlag för att skriva en sådan kommentar. Om du inte kan vissa upp naken bilder i minst 5 olika vinklar.
Fkpaw:
Källa på det, jag känner inte att du har underlag för att skriva en sådan kommentar. Om du inte kan vissa upp naken bilder i minst 5 olika vinklar.
ehh då e jag hellre ful
har tyvärr inga nakenbilder på mig sj då det inte känns relevant att ha hehöö
Saga:
ehh då e jag hellre fulhar tyvärr inga nakenbilder på mig sj då det inte känns relevant att ha hehöö
Nakenbilder är en nödvändighet i dagens samhälle. Jag förstår inte hur du klarar dig utan? Jag använder det till princip allt. Från att betala skatt till när jag handlar i affären
Fkpaw:
Nakenbilder är en nödvändighet i dagens samhälle. Jag förstår inte hur du klarar dig utan? Jag använder det till princip allt. Från att betala skatt till när jag handlar i affären
*lägger upp ett paket tamponger på bandet på ICA till en manlig kassör*-jahapp, det blir 40 kr tack!*langar upp mobilen ur fickan o tar upp ett snyggt kollage gjort av nakenbilder där man kan jämföras med Megan Fox (olika vinklar på varje bild ofc) -Tack*går ut från ICA med stil*
Haha okej då Patrick 😛
Märks att du är lite käääär!
Dessutom har du inte varit här på 1,5 dygn?? Jag tog ju också paus iofs.. men blir ju lite nyfiken va. 
Jag är glad. Har tagit tag i mitt liv och nu är allt lite mer ordnat runt omkring mig. Blir glad av att ha det städat och ordnat. Tror jag kan ha någon litenliten störd del i hjärnan, kan typ inte leva om det är stökigt eller om jag inte skrivit ner alt jag behöver göra.
Ikväll kommer mina närmaste människor i livet hit. Vi ska laga dumplings och sen äta en awesome efterrätt jag ska göra strax.
Jag blir glad av att titta på gamla bilder/filmer, av att äta, av att få fina sms, att kunna säga ett par ord till min senast tillkomna vän och så skrattar vi i flera minuter. Sånt är fint. Citat vi skrattar åt; "Det är livet på en pinne det", "Det finns de som lever på att göra papper", "Ni suger musten ur mig". Internhumor, finns det något härligare?? 
Blir också glad av mina grannar. Känner dem inte så bra men blir typ alltid glad när jag hör/ser att de är hemma. Det känns så mysigt att vi alla är här tillsammans i huset. När hela tvättstugan är fylld av tvätt, då blir jag lite glad. Känns som att vi är en liten familj när våra tröjor och underkläder hänger där bredvid varandra.
Kan vara det flummigaste inlägget på länge, stackars Patrick Bateman som har tix och måste svara på ALLT, lycka till