Ingemarsdotter:
Då började jag spela in låtar som legat och skramlat i huvudet hela tiden (tappade inspirationen till att skriva ner dem under förhållandets gång)
Det där känner jag igen.. Var superkreativ innan vi blev ihop, det är som om det dog. Får försöka ta tag i låtskriveriet igen då, alltid lika skönt att printa ner sina tankar på papper och sjunga ut dom. Bra idé! Tack för tipset 🙂
x_marty:
När den rätta dyker upp, då säger hjärtat till och då får huvudet säga vad det vill.
åååh kärlek <3 tzatsiki!
AhOui105:
tips, tankar.. någon?
Av egen erfarenhet: ska du få det här att funka och inte riskera att få "återfall" och bli tillsammans igen så måste du bryta kontakten HELT. I alla fall ett tag. Radera nummer, dölj på facebook.
Låter som att hon är en extremt osäker person. Hon är säkert jätterädd för att förlora dig , men hon fattar inte att hon behandlar dig illa för att hon är så rädd att du ska försvinna. Osäkerhetens dunkla tankegångar förblindar människor. Det ursäktar dock inte hennes beteende och gör det inte okej. Men hon inser nog inte hur mycket skada hon gör. Att hon inte faktiskt tar tag i sina problem tror jag kan bero på att hon har tagit dig förgivet. Eftersom att du har kommit tillbaka så många gånger så "spelar det väl ingen roll".
Det är otroligt respektlöst mot dig och jag tycker du gör rätt i att göra slut med henne. Hon måste helt klart fila på själv innan hon är redo får ett förhållande. I alla fall om man ska utgå från det du skrivit.
Du är mycket stark som tillslut har satt ner foten. ![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
AhOui105:
Var superkreativ innan vi blev ihop
AhOui105:
Får försöka ta tag i låtskriveriet igen
Ja, klart! Ett förhållande får inte kväva ens intressen, bara en sån grej kan räcka för att det ska ta slut.
AhOui105:
Tack för tipset 🙂
![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
AhOui105:
Någon som är i liknande situation som mig i.e. försöker ta sig ur ett osunt förhållande?
Det kunde i princip varit jag som skrev den här tråden. Fast 2.5 år, och att vi aldrig egentligen bråkade, bara mådde jävligt dåligt av olika orsaker.
AhOui105:
Hon har ett temperament utöver denna värld, är omätligt svartsjuk och har ett sjukt kontrollbehov.
Låter som du gjorde rätt val.
AhOui105:
Känner mig så jävla elak
Du kan inte äga hennes problem, det där får hon klara upp.
Ge henne en till chans, sålänge ni älskar varandra kommer de att funka.
Fingerprints:
åååh kärlek <3 tzatsiki!
![[love]](/img/smilies/love.gif)
Fy fan vilken ångest ![[shake]](/img/smilies/shake.gif)
Natalie123:
Ge henne en till chans, sålänge ni älskar varandra kommer de att funka.
xd
Nintendo:
Men det är ju knappast sunt att bråka så ofta som en gång i veckan? :s
det är sunt.
upponer:
det är sunt.
Är: tveksam.
Nintendo:
Är: tveksam.
okej![[smile]](/img/smilies/smile.gif)
upponer:
okej
Varför skulle det vara bra/hälsosamt att bråka så ofta? Fick inget svar av karnko heller, ni trollar mig bara ![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
Vet iaf 2 i samma situation

... Ja eftersom bilden inte verkar komma fram så syftade jag iaf på Ronnie och Sammi i Jersey shore ![[party]](/img/smilies/party.gif)