Aviseringar
Rensa alla

Gillar han mig?

Visa tuttarna om du vill att han skall gilla dig, varför göra det svårare än det är[confused]

SvaraCitera

Bullet:

Aja [crazy] får väl hitta nån ny, hahah [bigsmile]

Ja. Tycker inte han verkar som något att ha i alla fall.

SvaraCitera

Bullet:

fick honom att erkänna att han inte vågade att träffa mig, att han inte var så erfaren, att han var osäker på sig själ

Kanske inte så smart att pressa hans ego.

Bullet:

Btw så tror jag inte att det blir nåt mellan oss heller eftersom han ska åka utomlands och vara där i ett år :/

Been there done that. Ifall du gör ett bra intryck så kommer han inte glömma dig. [smile]

Bullet:

Aja [crazy] får väl hitta nån ny, hahah [bigsmile]

Det kommer! [bigsmile]

Nachac:

Nej precis, lite udda prick det där.

SvaraCitera
Bullet
Ämnesstartare

kebu12:

Visa tuttarna om du vill att han skall gilla dig, varför göra det svårare än det är

Men haha, kommer fan skrämma bort stackaren xD Första gången han är med en tjej å hon visar pattarna på en gång xD HAHAHAHA.. kommer fan å bli horstämplad btw..

Nachac:

Nää.. inte ja heller faktiskt [crazy]

Cornucopia:

Kanske inte så smart att pressa hans ego.

vad menas med det? [confused]

Cornucopia:

Been there done that. Ifall du gör ett bra intryck så kommer han inte glömma dig.

hahah, ja självklart... Om han nu vågar att träffa mig [wink]

Cornucopia:

Det kommer!

Jadå [bigsmile]

Cornucopia:

Nej precis, lite udda prick det där.

Hahaha, verkligen!!! [wink][bigsmile][crazy]

SvaraCitera

Bullet:

Men haha, kommer fan skrämma bort stackaren xD Första gången han är med en tjej å hon visar pattarna på en gång xD HAHAHAHA.. kommer fan å bli horstämplad btw..

du kan får skrämma bort mig om du vill[blush]

SvaraCitera

Bullet:

Nää.. inte ja heller faktiskt [crazy]

Du hittar någon bättre.

SvaraCitera
Bullet
Ämnesstartare

kebu12:

du kan får skrämma bort mig om du vill

men haahha [crazy]

Nachac:

Du hittar någon bättre.

Tack [smile]

SvaraCitera

Bullet:

men haahha [crazy]

[wink]

SvaraCitera

Bullet:

Tack [smile]

[smile][bigsmile][wink][crazy][sad][cool][cute][surprised][y][party]

SvaraCitera

Bullet:

vad menas med det? [confused]

Att påpeka att en person med låg självkänsla har låg självkänsla är inte så hjälpsamt.

SvaraCitera
Bullet
Ämnesstartare

kebu12:

du kan får skrämma bort mig om du vill

Nachac:

Du hittar någon bättre.

Cornucopia:

Att påpeka att en person med låg självkänsla har låg självkänsla är inte så hjälpsamt.

Sant :/

Men han vet iaf att jag gillar/gillade honom... vet faktiskt inte om jag gillar honom nu efter vår konversation och som sagt så ska jag kanske träffa honom nästa vecka och då blir det första gången han är med en tjej utanför skolan och då känner jag att jag vill att han ska se det som en bra upplevelse så att han inte känner att han inte vill träffa tjejer mer om ni förstår vad jag menar... Har ni några bra tipps på vad vi kan göra och hur jag ska bete mig... Detta är även sista gången jag träffar honom! Men tycker ni att jag ska skita i allt och träffa honom som en kompis eller flörta med tanke på att jag är osäker och han ska åka utomlands i ett år osv.

I'm so confused :S

SvaraCitera

Bullet:

I'm so confused :S

Gör det som känns bra. Meningslöst att planera hur du ska vara när du inte vet hur du känner.

SvaraCitera

Vill du träffa honom så gör det. Du överanalyserar.

Nachac:

Gör det som känns bra.

SvaraCitera
Bullet
Ämnesstartare

Nachac:

Gör det som känns bra. Meningslöst att planera hur du ska vara när du inte vet hur du känner.

Cornucopia:

Vill du träffa honom så gör det. Du överanalyserar.

Men jag vill inte att han ska få det tråkigt eller så + att han tog upp att han hatar långa pinsamma tystnader oså, vilket jag också gör...

Så jag tänkte om ni har några bra tipps på vad man kan börja prata om/ fråga å så när det blir tyst..

Sen så vill jag få fram vad han känner för mig, tycker ni att jag ska fråga honom vad han tycker om mig? eller är det konstigt? [confused][crazy][blush]

SvaraCitera

Bullet:

Men jag vill inte att han ska få det tråkigt eller så

Det får han inte om han vill gå ut med dig.

Bullet:

han tog upp att han hatar långa pinsamma tystnader oså, vilket jag också gör...

Bra, då har ni något gemensamt. [cheers]

Bullet:

Så jag tänkte om ni har några bra tipps på vad man kan börja prata om/ fråga å så när det blir tyst..

Om du lyssnar noga på vad han säger så kommer du aldrig få slut på saker att fråga.

Bullet:

Sen så vill jag få fram vad han känner för mig, tycker ni att jag ska fråga honom vad han tycker om mig? eller är det konstigt? [confused][crazy][blush]

Fråga på, vad har du att förlora?

SvaraCitera