Aviseringar
Rensa alla

Fördomar?

Iamme:

Ingen ska iallafall uttnytja verken hundar eller barn ounkt slut

Jag håller med att man inte ska utnyttja barn.

Men å andra sidan är jag helt okej med samlag med hundar! Men om du inte vill prata mer, är det helt okej med mig. Jag borde ändå ha sovit för minst en timme sedan.

SvaraCitera

123fendas:

Jag håller med det där. Jag är osäker på om man kan få "hjälp" med det. Kanske om man har svårt att klara av det, då kan kanske psykolog hjälpa om det handlar om att förhålla sig till begär.

Det verkar som att vi har olika tolkningar av vad "fel" betyder, som jag skrev om i ett tidigare inlägg. 

Huvudskaen är att en pedofil ska förstå att dem inte kan ha sex med barn och varför dem ej ska det. Dem ska få hjälp att förstå sin sexuellläggning och varför den har lidande konsekvenser.

SvaraCitera

Iamme:

Huvudskaen är att en pedofil ska förstå att dem inte kan ha sex med barn och varför dem ej ska det. Dem ska få hjälp att förstå sin sexuellläggning och varför den har lidande konsekvenser.

Jag håller med det där, förutom den sista biten "lidande konsekvenser" det verkar lite generaliserande. Jag tror inte att alla pedofiler "lider".

SvaraCitera

123fendas:

Jag håller med det där, förutom den sista biten "lidande konsekvenser" det verkar lite generaliserande. Jag tror inte att alla pedofiler "lider".

Nej jag menar att dem ska veta konsekvensar av att ha sex med ett barn.

SvaraCitera

Iamme:

Nej jag menar att dem ska veta konsekvensar av att ha sex med ett barn.

Det har jag definitivt inget emot.

SvaraCitera

123fendas:

Det har jag definitivt inget emot.

Det är ju synd om en pedofil teknist sätt sålänge dem inte   haft sex med ett barn med tanke på att några kanske lider av det därför kan det vara en sjukdom

SvaraCitera

Iamme:

Det är ju synd om en pedofil teknist sätt sålänge dem inte   haft sex med ett barn med tanke på att några kanske lider av det därför kan det vara en sjukdom

Ja, då är det en semantikfråga......

SvaraCitera

SDniklas:
Ja en hel del. Dels pga vart jag står politiskt

JäVlA nAzIsT 🙂

SvaraCitera

Men åh nu snackar ni ju bara om pedofili och etik och moral, kan inte ni starta en egen tråd om det och inte sno min tråd. TAAAACK!!! Back to fördomar. 

SvaraCitera
Ämnesstartare

Men åh nu snackar ni ju bara om pedofili och etik och moral, kan inte ni starta en egen tråd om det och inte sno min tråd. TAAAACK!!! Back to fördomar.

SvaraCitera

Maymay:

JäVlA nAzIsT 🙂

Haha ja, typ såRullar ögonen

SvaraCitera

SDniklas:

Haha ja, typ såRullar ögonen

JäVlA sExIsT, de vet knappt vad det betyder men vet garanterat Jimmie och company är det 😉

SvaraCitera

Konstart:

Förlåt om det var ett problem för dig men jag kan inte låta saker bara va

SvaraCitera

Maymay:

JäVlA sExIsT, de vet knappt vad det betyder men vet garanterat Jimmie och company är det 😉

True that :')

SvaraCitera

123fendas:
Alla tror att jag är pedofil på grund av min syn på etiken av pedofili, och alla tror att jag knullar hundar på grund av min syn på etiken av samlag mellan människa och djur.

Det är väldigt irriterande! Jag kan inte ha en sansad etikdiskussion med dem.

Det kanske är från olika personer.

Du är en äcklig libertarian. Pedofili är ingen sexuell läggning utan en dödssynd. En frisk människa är inte attraherad av småbarn. Att du går till såna extrema längder av mental gymnastik för att rättfärdiga det visar bara hur vilsen du är. Pedofili ska inte diskuteras sansat, det är ett förpestande illdåd. Jag skapade mitt konto med enda syfte att kunna skriva till dig om hur äcklig du är. Du förkastat din rätt till sansad diskussion sekunden du yttrade dig. Har det inte slagit dig att folk inte skänker dig rätten av argumentation för att dina åsikter är så pass skruvade. Din pseudointellektuella LARPing håller ingen vikt hos mig. Du är en smitta, Tvi!

SvaraCitera