AndyH:
Dom ser liksom ut som seriefiguer med blonderade bävrar på huvudet, skrattar iaf när jag ser dem = skratta e bra
Whoo!! Håller med.
Snoddarna ger också ett gott skratt, men samtidigt gör de att jag nästan skäms över att vara medborgare i det här landet hahaha 😛 döööööd åt snoddarna.
joggingbrallor o smink
färga håret i en skitful kopia av rött eller blont. Ta vax och gör håret spretigt som en mangagubbe eller tekken gubbe... vet inte riktigt dom har ju slutrat med gummisnoddarna... men... typ det fulaste du kan tänka dig. v-neckade tröjor, skitstora tröjor med tighta jeans, mössa med kondomform, skitfula fotbollskor och varför inte avlsuta med en ful tröja utan huva nu till vintern.
AndyH:
Inter mer patetiska än rockers, emo eller brats.
nej kanske inte, men endå
spaceFlea:
Alla vet att fjortisarna har status.
HAHAHA, ja fy fan mycket ska man höra ![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
![[bigsmile]](/img/smilies/bigsmile.gif)
AndyH:
Inter mer patetiska än rockers, emo
Vad är det för fel på dem? Kläderna?
Omg...Kommer ihåg 2007..Började precis i 6-:an Visste inget om sånt..
Men i skolan jag gick då fanns det plötsligt 12 åriga tjejer med smink och brunkräm och vuxna kläder....Jag hade fan tröjor med bilmärke på som cars vafan!!!![[mad]](/img/smilies/mad.gif)
mEN De chockar mig ännu..
Någon som var på grönan i år?Frsta dage då den öppnades så var jag där iaf och fan man ska bara se!Det fanns 1,5 meter höga flickor med topp och såndär *klänning-t-shirt man har under legginsen..Fast de hade inte ns leggins!![[surprised]](/img/smilies/surprised.gif)
Och det jag undrar är!Vad säger deras svenne pappa då??Fan vi blattar skulle utföra barnaga mot de!!
Iaf jag!Disciplin behövs!!!!!![[mad]](/img/smilies/mad.gif)
![[mad]](/img/smilies/mad.gif)
TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL TROLL
DenUnDeRlIgApOjKeN:
Och det jag undrar är!Vad säger deras svenne pappa då??Fan vi blattar skulle utföra barnaga mot de!!
Iaf jag!Disciplin behövs!!!!!
Haha sant kanske toffla också![[shake]](/img/smilies/shake.gif)
![[shake]](/img/smilies/shake.gif)
men svenska tjejer använder mer smink och dom tror att dom är vuxna osv.. min syster kör en basketmatch mot ett lag fullt med svenskar en av dem har smink på sig under en basket match![[confused]](/img/smilies/confused.gif)
i stan överdriver dem också aja skönt att man åker utomlands till sommarn![]()
maralg:
Skulle inte tro det lilla flicka! Alla med den stilen ser fan ut som små Wanna be player pojkar som saknar hår på benen, för att inte tala om kuken
maralg:
måste bara tilläga att det bara är deras motvarighet i det andra könet som springer efter dom, om det nu skulle vara så att någon attraheras av dom.
håller med 100% riktiga wanna be![[mad]](/img/smilies/mad.gif)
Vill "Fjortizzz" se ut som Krille Rahlenfeldt dör jag, en mer avtändande varelse/look finns inte....
vi behöver inte fler.
Slog ett par fjortisar i min gamla skola..Men sen bytte jag
coolpeter95:
men svenska tjejer använder mer smink och dom tror att dom är vuxna osv.
Har ju dock sett väldigt många invandrarmotsvarigheter också, det är åldern det är fel på, inte uppfostran eller etniskt ursprung.
DenUnDeRlIgApOjKeN:
Slog ett par fjortisar i min gamla skola..Men sen bytte jag
Jag tycker dem som slår fjortisarna p.g.a deras utseende är 3405890 gånger värre än fjortisarna FYI. Så jag hoppas inte du är seriös.
Kouku:
Har ju dock sett väldigt många invandrarmotsvarigheter också, det är åldern det är fel på, inte uppfostran eller etniskt ursprung.
men tycker att det passar för invandrarna, men det kan vara att invandrar familjen "har mer strängare" regler?? tex varför har inte somalierna och irakiska tjejer alltid sjal elr dom brukar inte vara ihop?? för tron förbjuder det