SPiDERMANNEN:
Ja, fast egentligen vill jag bara inte dit för att jag inte vill äta. Sen så är min kusins barn skitjobbiga med.
Måste du äta då? Eller det kanske ser lite konstigt ut att sitta vid matbordet utan att äta 🙂
MaidenMan:
Måste du äta då? Eller det kanske ser lite konstigt ut att sitta vid matbordet utan att äta 🙂
Jo, de lär ju laga mat till mig så ganska oförskämt att inte äta med ;/ Plus att mina föräldrar kommer säkert tjata på mig om jag inte äter.
SPiDERMANNEN:
Jo, de lär ju laga mat till mig så ganska oförskämt att inte äta med ;/ Plus att mina föräldrar kommer säkert tjata på mig om jag inte äter.
Jo, iofs är mat gott, och så måste man ju ha lite och ta i som du vet 😉 haha
MaidenMan:
Jo, iofs är mat gott, och så måste man ju ha lite och ta i som du vet 😉 haha
Haha men jag har blivit fet av all julmat från igår 🙁 Måste få lite balans på det haha.
SPiDERMANNEN:
Haha men jag har blivit fet av all julmat från igår 🙁 Måste få lite balans på det haha.
Tror jag inte på, man blir inte fet på en dag 🙂
Har ni någon snö eller?
MaidenMan:
Tror jag inte på, man blir inte fet på en dag 🙂
Har ni någon snö eller?
Jag blir :O
Nä typ ingen 🙁 Skittrist, har ni?
SPiDERMANNEN:
Nä typ ingen 🙁 Skittrist, har ni?
Vi har inte ens lite. Var snö för några dagar sen men den är så klart borta nu. Suger att inte ha snö på julafton...
Håller på att somna framför datorn nu, stackars mig 🙂
MaidenMan:
Vi har inte ens lite. Var snö för några dagar sen men den är så klart borta nu. Suger att inte ha snö på julafton...
Håller på att somna framför datorn nu, stackars mig 🙂
Jo det suger verkligen, man får inte samma känsla. Vart bor du?
Haha ja stackars dig. Jag sitter och lär mig spela Ochrasy, den är lättare än Shoreline haha.
SPiDERMANNEN:
Jo det suger verkligen, man får inte samma känsla. Vart bor du?
Växjö så klart 🙂 själv då?
SPiDERMANNEN:
Haha ja stackars dig. Jag sitter och lär mig spela Ochrasy, den är lättare än Shoreline haha.
Ingen aning vad det är för låt, men den måste vara väldigt lätt om den är lättare än shoreline 😉
Nu måste jag i alla fall cykla, lyssna på musik och sjunga med så jag kommer i tid till träningen, men lycka till med gitarrspelandet så hörs vi sen 🙂
MaidenMan:
Växjö så klart 🙂 själv då?
Så klart, haha. I Kristianstad 🙂
MaidenMan:
Ingen aning vad det är för låt, men den måste vara väldigt lätt om den är lättare än shoreline 😉
Nu måste jag i alla fall cykla, lyssna på musik och sjunga med så jag kommer i tid till träningen, men lycka till med gitarrspelandet så hörs vi sen 🙂
Av Mando Diao. Haha meh, Shoreline är ju svår 🙁
Thanks, have fun. Det gör vi 🙂
SPiDERMANNEN:
Så klart, haha. I Kristianstad 🙂
Ja det var väl uppenbart? Haha. Jasså, var ligger det? Har lite dålig koll på geografin..
SPiDERMANNEN:
Av Mando Diao. Haha meh, Shoreline är ju svår 🙁
Thanks, have fun. Det gör vi 🙂
Aha, knappt lyssnat på dom så. Ursäkta att jag är så seg men min morsa och syrra är lite jobbiga så har inte haft internet förrän nu 🙂
MaidenMan:
Ja det var väl uppenbart? Haha. Jasså, var ligger det? Har lite dålig koll på geografin..
Var det? 😛
Nordöstra Skåne typ.
MaidenMan:
Aha, knappt lyssnat på dom så. Ursäkta att jag är så seg men min morsa och syrra är lite jobbiga så har inte haft internet förrän nu 🙂
Du borde göra det, har sett dem live 2 ggr och ska förmodligen se dem nästa år igen, skitbra är dem.
Haha ingen fara 🙂
SPiDERMANNEN:
Var det? 😛
Nordöstra Skåne typ.
Haha, nej, verkligen inte. Åhå, det är typ tolv mil härifrån. Min mormor bor i Karlshamn också, det är ganska nära 🙂
SPiDERMANNEN:
Du borde göra det, har sett dem live 2 ggr och ska förmodligen se dem nästa år igen, skitbra är dem.
Haha ingen fara 🙂
Ja, jag har hur mycket musik som helst som jag vill lyssna igenom, hinner aldrig med det känns det som 🙂
MaidenMan:
Haha, nej, verkligen inte. Åhå, det är typ tolv mil härifrån. Min mormor bor i Karlshamn också, det är ganska nära 🙂
Tänkte väl, kände mig lite trög där ett tag xD
Haha jaså 🙂
MaidenMan:
Ja, jag har hur mycket musik som helst som jag vill lyssna igenom, hinner aldrig med det känns det som 🙂
Haha, jag försöker hålla mig till de band jag gillar mest men sen så hör man om nåt band och sitter och surfar runt och hittar en massa andra så de blir lite mycket ibland ja ;P
SPiDERMANNEN:
Tänkte väl, kände mig lite trög där ett tag xD
Haha jaså 🙂
Ja, nu vet du, haha.
SPiDERMANNEN:
Haha, jag försöker hålla mig till de band jag gillar mest men sen så hör man om nåt band och sitter och surfar runt och hittar en massa andra så de blir lite mycket ibland ja ;P
Jo, visst är det så. Lyssnar ju ofta på dom artister man gillar, men sen hittar man något nytt och vill lyssna in sig på det, fast man måste ju ändå fortsätta lyssna på det gamla, om du förstår 😉
Sen vill man ju kunna alla låtar med sina favoriter, och det tar sin tid det också. Jag har så stora problem 🙂