Aviseringar
Rensa alla

Dina 5 favoritband/artister 😀

Ämnesstartare

MaidenMan:

Haha, det är väl inte så snällt, lämna mig bara sådär?

Det är väl inte snällt att hålla mig vaken? 😉

SvaraCitera

SPiDERMANNEN:

Det är väl inte snällt att hålla mig vaken? 😉

Nej, men vem har sagt att jag är snäll? 😉

SvaraCitera
Ämnesstartare

MaidenMan:

Iofs, men du verkar snäll x]
Men nu ska jag försöka sova, eller ska börja titta på nightmare before christmas så lär jag somna. Du borde med sova nu 🙂

SvaraCitera
Ämnesstartare

MaidenMan:

Men nu ska jag försöka sova, eller ska börja titta på nightmare before christmas så lär jag somna. Du borde med sova nu 🙂

SvaraCitera
Ämnesstartare

MaidenMan:

SvaraCitera

SPiDERMANNEN:

Haha, klart jag är snäll, kan ju inte vara dum mot dig 🙂

Sidan segade ner sig och du ska ju sova så det är väl lika bra att jag sover också då. Sov gott 🙂

SvaraCitera
Ämnesstartare

MaidenMan:

Haha, klart jag är snäll, kan ju inte vara dum mot dig 🙂

Sidan segade ner sig och du ska ju sova så det är väl lika bra att jag sover också då. Sov gott 🙂

Aww :]

Jag märkte det, blev skumt. Detsamma 🙂 Godnatt!

SvaraCitera

SPiDERMANNEN:

Aww :]

Jag märkte det, blev skumt. Detsamma 🙂 Godnatt!

Haha, skulle inte förvåna mig om du inte vaknat än.
Själv blev man väckt klockan 10(!) och fick reda på att man skulle ner på stan. Jag sa något stil med "vill du dö?" och sen somnade jag om 🙂

SvaraCitera
Ämnesstartare

MaidenMan:

Haha, skulle inte förvåna mig om du inte vaknat än.
Själv blev man väckt klockan 10(!) och fick reda på att man skulle ner på stan. Jag sa något stil med "vill du dö?" och sen somnade jag om 🙂

Haha eheh, jooodå jag är vaken!
Haha smart 😀 Jag har blivit väckt 1 gång av en syster som man fick en puss av och typ 2 ggr av mamma -.- Har somnat om varje gång haha.

SvaraCitera

SPiDERMANNEN:

Haha eheh, jooodå jag är vaken!
Haha smart 😀 Jag har blivit väckt 1 gång av en syster som man fick en puss av och typ 2 ggr av mamma -.- Har somnat om varje gång haha.

Men godmorgon. Har du övat mycket på Shoreline nu då? 🙂

SvaraCitera
Ämnesstartare

MaidenMan:

Men godmorgon. Har du övat mycket på Shoreline nu då? 🙂

Haha nä, har inte varit vaken särskilt länge och nu tänkte jag städa mitt rum haha.

SvaraCitera

SPiDERMANNEN:

Haha nä, har inte varit vaken särskilt länge och nu tänkte jag städa mitt rum haha.

Haha, vilka undanflykter!

Skönt att få sova ut, jag är så trött att jag håller på att dö. Vill så klart men sova men har träning om två timmar så inte mycket att göra åt 🙁

SvaraCitera
Ämnesstartare

MaidenMan:

Haha, vilka undanflykter!

Skönt att få sova ut, jag är så trött att jag håller på att dö. Vill så klart men sova men har träning om två timmar så inte mycket att göra åt 🙁

Jag vet xD Men ska spela lite strax haha.

Sov tills träningen?
Jag vill med sova, fast jag har redan sovit en massa så behöver inte mer egentligen. Ska till släktingar om några timmar, vill inte -.-

SvaraCitera

SPiDERMANNEN:

Jag vet xD Men ska spela lite strax haha.

Sov tills träningen?
Jag vill med sova, fast jag har redan sovit en massa så behöver inte mer egentligen. Ska till släktingar om några timmar, vill inte -.-

Nepp, sitter och lyssnar på musik istället 🙂

Jasså, släktingar är nästan alltid jobbigt :O

SvaraCitera
Ämnesstartare

MaidenMan:

Nepp, sitter och lyssnar på musik istället 🙂

Jasså, släktingar är nästan alltid jobbigt :O

Haha okej, det är ju lite vettigare iaf :]

Ja, fast egentligen vill jag bara inte dit för att jag inte vill äta. Sen så är min kusins barn skitjobbiga med.

SvaraCitera