Aviseringar
Rensa alla

Desperat!!!

9robin3:

hjälp mig

Duu, haha verkar som vi är soulmates när det gäller det där! Inte på ett bögigt viss utan mer att jag har EXAKT samma problem som dig....

SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Känn dig inte äcklig för att runkar mycket. Du kommer fortsätta med onani även när du fått en partner.

ok då:)

Johansson:

Duu, haha verkar som vi är soulmates när det gäller det där! Inte på ett bögigt viss utan mer att jag har EXAKT samma problem som dig....

jaha? ah det är aaaaas jobbigt...fast att jag aldrig haft ngn beundrare som spanat in mig (någon ensataka gång för evigheter sen KANSKE) eller som gillar mig och sagt / visat det gör ju det hela värre...

SvaraCitera
Ämnesstartare

Men som sagt:

9robin3:

Men nu har jag ett annat problem, (det övre är inte så jäkla farligt undrade mest). Det är så att jag umgås med en tjej på skolan jag gillar ganska mycket. Hon är jätte snäll o söt:) Det är bara det att det är en annan kille i klassen som är jätte på henne, och ska umgås o snacka stup i kvarten, så jag verkligen inte får chans o snacka med henne:P Jag vet allvarligt talat inte hur jag ska göra, det känns som om vi måste slåss om tjejen..

SvaraCitera

9robin3:

jaha? ah det är aaaaas jobbigt...fast att jag aldrig haft ngn beundrare som spanat in mig (någon ensataka gång för evigheter sen KANSKE) eller som gillar mig och sagt / visat det gör ju det hela värre...

Joo ah har haft det fast jag det har ju aldrig fungerat fullt ut... : o
Har en på G men hon har kille sen någon månad haha

Men det är bara att typ, " MAN UP" och börja prata med henne innan han börjar prata med henne??

SvaraCitera

ha sex med en katt vett ja

SvaraCitera
Ämnesstartare

gunar1234567890:

ha sex med en katt vett ja

vafan är det för fel på dig?........

jag bad om seriösa svar..

SvaraCitera
Ämnesstartare

Johansson:

Joo ah har haft det fast jag det har ju aldrig fungerat fullt ut... : o Har en på G men hon har kille sen någon månad hahaMen det är bara att typ, " MAN UP" och börja prata med henne innan han börjar prata med henne??

absolut, men detta kommer låta hejvilt galet, men ja jag har itne tagit med det än eftersom det blri för invecklat. Det finns EN tjej till faktiskt. Alltså 2 jag gillar, ungefär lika mycket. fair enough. Den andra (låt oss kalla henne redhead, som hon är) är inte lika poppis, bor itne här på folkhögskolan, är singel, är väldigt snäll etc. Behöver bara börja umgås med henne mera:)

SvaraCitera

9robin3:

börja umgås med henne mera

Jaduu, men varför börjar du inte umgås med henne istället då? Gör ju saken mycket enklare för dig med? [smile]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Johansson:

Jaduu, men varför börjar du inte umgås med henne istället då? Gör ju saken mycket enklare för dig med?

det ska jag:)) det löser sig nog:))

SvaraCitera

9robin3:

det ska jag:)) det löser sig nog:))

Det låter bra, haha skönt och höra!

Du kan väl senare skriva här eller något och berätta hur det gick? [smile] Om du känner för det [bigsmile]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Johansson:

Det låter bra, haha skönt och höra!Du kan väl senare skriva här eller något och berätta hur det gick? Om du känner för det

jaafan absolut 😀

SvaraCitera

9robin3:

aafan absolut 😀

Haha joo men du bra det! 😀
Citera då så man märker att du har gjort det [smile]

SvaraCitera
Ämnesstartare

Sure bacon;)

SvaraCitera

du menar väl: "Tack på förhud"? ? ?

Troll :S

SvaraCitera
Ämnesstartare

sluta va så jävla omogna. jag anmäler er allihopa!!

SvaraCitera