Aviseringar
Rensa alla

Dagens outfit [bildtråd]

latest comments older comments

Paseo

Zerafina:

Denna personen har startat trådar om anorexia och misstänker att denna har ätstörningar. Jag är medveten om att tjata om att någon är för smal kan kränka någon väldigt mycket. Ifall jag har fel och denna personen är såhär smal naturligt ber jag hemskt mycket om förlåtelse. 

bra fast det är väl lika illa om hon har ätstörningar!

SvaraCitera

Paseo:

bra fast det är väl lika illa om hon har ätstörningar!

Nja det är ju fortfarande en dum kommentar men jag triggar iallafall inte personen att bli smalare. Ifall man får komplex över att man är för smal och vill gå upp när man har anorexia är det väl egentligen ganska bra...

SvaraCitera

Världens coolaste tisha Cool

Snapshot_2014203 (19).jpg

SvaraCitera
Paseo

Zerafina:

Nja det är ju fortfarande en dum kommentar men jag triggar iallafall inte personen att bli smalare. Ifall man får komplex över att man är för smal och vill gå upp när man har anorexia är det väl egentligen ganska bra...

fast du hade en ganska elak ton och det var onödigt tycker jag men aja inte min ensak att diskutera ska sluta nu

SvaraCitera
Paseo

Istechetvåpunktnoll:
Världens coolaste tisha Cool

Snapshot_2014203 (19).jpg

den va häftig

SvaraCitera

Paseo:

den va häftig

Ah, avhuggna änglar och Jesus krists:s huvud på marken 😎

SvaraCitera

Paseo:

fast du hade en ganska elak ton och det var onödigt tycker jag men aja inte min ensak att diskutera ska sluta nu

Jag håller med om att det var korkat sagt vilket som. Har iaf tagit kontakt med personen via pm och hoppas att ursäkten godtas 

SvaraCitera
Paseo

Zerafina:

Jag håller med om att det var korkat sagt vilket som. Har iaf tagit kontakt med personen via pm och hoppas att ursäkten godtas 

åh, bra:)

SvaraCitera
PMR
 PMR

absentthinking:

skulle vara kul med en sådan dock

"ida har ja 1 svullen mensmage som sägr att hen vill ha choklad"

o så stoppar man in ett sugrör i naveln(om man har inåt), ritar två ögon osv, så ser det ut som att magen dricker något! Förutsatt att sugröret är nedstoppat i ett vätskefyllt glas också!

SvaraCitera

PMR:

o så stoppar man in ett sugrör i naveln(om man har inåt), ritar två ögon osv, så ser det ut som att magen dricker något! Förutsatt att sugröret är nedstoppat i ett vätskefyllt glas också!

självklart; magen måste ju också få släcka sin törst!

SvaraCitera

Paseo:

Inte alls elakt sagt. Sluta vara sån moralkärring.

SvaraCitera
latest comments older comments