enhimmelskdrog:
har jag med, använder min mobil som modem
Haha, samma här. Att bo i bushen
Bah, alla killar jag gillar (inklusive pappa) lyckas behandla mig illa på sina olika sätt.
Vet ej idag, solen kanske.
failad dygnsrytm
spotifystön
tiny har mestadels varit segt
![[love]](/img/smilies/love.gif)
har druckit massa vatten idag
har fått bekräftelse på att jag har bra filmsmak två gånger idag
Dygnsrytmen
All ångest över att kissemissen varit borta
Kissen kom hem igen
Har haft världens finaste midsommarhelg med min och sambons favoritpar, det var värsta dubbeldejten ute i skärgården, bara vi fyra och väldigt mycket alkohol och bastu. I LOVE 'EM.
tattoo
sjuk??????? på p&l?????!
Fräsch gear idag.
Känns som om det är lite mer human värme ute idag.
sweetyes:
tattoo
fåse
isola:
fåse
Har ingen kamera atm och är ej roligt att visa mobilbilder. 🙂
sweetyes:
Har ingen kamera atm och är ej roligt att visa mobilbilder. 🙂
Tog endast sådana när jag gjorde min. Kompis fick filma upplevelsen också. Gillar att hon inte fick med mitt nojande i början utan endast min coolness ![[cool]](/img/smilies/cool.gif)
![[cool]](/img/smilies/cool.gif)
isola:
mitt nojande
Var gjorde du den? Gjorde det så pass ont?
Ja, men på bilden jag har ser den krokig och dåligt gjord ut så det är ej skoj. 🙂
sweetyes:
Var gjorde du den? Gjorde det så pass ont?
Ja, men på bilden jag har ser den krokig och dåligt gjord ut så det är ej skoj. 🙂
En house of painstudio. Nä det gjorde inte ont alls, det var bara innan när jag satt där i soffan med all skränande dödsmusik och döskallar runt mig och tittade på när han rengjorde och gjorde i ordning som jag halvt övervägde att smyga hem. ![[crazy]](/img/smilies/crazy.gif)
Sen var det en stor röd intorkad färgfläck på golvet och lilla jag frågar om det är blod. De måste ha trott att jag var jättedum haha. Men sen när han väl börjat så gick allt jättebra, irriterade mig på ljudet bara.
isola:
irriterade mig på ljudet bara.
Haha okej. Jag älskar ljudet. 😀 Men min kompis som ville med och kika tyckte väldigt illa om ljudet..
sweetyes:
Jag älskar ljudet. 😀
Näe hur kan du??? Det skar ända in i själen på mig. Tänkte hålla för öronen, men han ville konversera en massa så jag kunde inte göra så. ![[sad]](/img/smilies/sad.gif)
isola:
hur kan du?
Det är så mysigt!!! 🙂 vart på kroppen tatuerade du dig och vad??
Vill tillbaka till Stockholm
Min katt är mysig :3
sweetyes:
vart på kroppen tatuerade du dig och vad??
Tecken i nacken! Eller lite nedanför nacken. Var jätterädd att den skulle bli sne och tänkte ta med mig måttband, men det hade nog varit lite överpretentiöst. Men den sitter rakt och fint!
![[blush]](/img/smilies/blush.gif)