Edinburgh:
Mm blir så för mig med ibland. Tror att det är något inlägg som fått en felaktig hantering av fetstilningen i sig som sedan fortsätter på inlägg under den vid t.ex. citering. Kan nog gå in och åtgärda själva inlägget om det dyker upp igen men har nog inte tiden att leta efter själva orsaken hehe
haha. är bara bra att ni är medveten om 'ett än sålänge!
(vet ej om det är noterat men verkar inte gå att avregga sig.)
019linnea:
(vet ej om det är noterat men verkar inte gå att avregga sig.)
Funderar du på att lämna oss? 
Armagedon:
Funderar du på att lämna oss?
haha nä.. det är för svårt att lämna er. har nämligen varit 2 st som hört av sig och sökt hjälp för att få sina konton avreggade, så var av den orsaken som jag skrev här!
019linnea:
haha nä.. det är för svårt att lämna er. har nämligen varit 2 st som hört av sig och sökt hjälp för att få sina konton avreggade, så var av den orsaken som jag skrev här!
Puh! 

krånglar med att ta bort profilbilderna igen också, som jag har förstått
de fakkar ur
Umklockan går 2 minuter för snabbt
Detta skriver jag 14:36 men det står 14:38
Trådarna som bara leder till "hoppsan, tråden finns inte" eller "hoppsan, taggen #thread finns inte" är väl en bugg?
Nu avreggas man tydligen också utan anledning!!!
https://ungdomar.se/profile/stvaon
Avreggade alltså inte detta konton ovanför, utan antingen har någon utav moddsen gjort det eller så skedde det till följd av jätteelak bugg. 
S2 :
Nu avreggas man tydligen också utan anledning!!!https://ungdomar.se/profile/stvaon
Avreggade alltså inte detta konton ovanför, utan antingen har någon utav moddsen gjort det eller så skedde det till följd av jätteelak bugg.
Ta't lugnt! Du skapade flera konton och sa att du skulle ta bort det själv, vilket blir det enda utan profilbild. Eftersom inget hände på momangen tog jag bort det åt dig för att vara på säkra sidan. Allt ska vara ordnat nu dock där S2ON är kontot som återstår
019linnea:
Ta't lugnt! Du skapade flera konton och sa att du skulle ta bort det själv, vilket blir det enda utan profilbild. Eftersom inget hände på momangen tog jag bort det åt dig för att vara på säkra sidan. Allt ska vara ordnat nu dock där S2ON är kontot som återstår
Najj. skapade inget konto. :/ Bara "S2" när du avreggade S2ON. Skrev aldrig att jag skulle avregga, skrev att jag förmodligen inte skall stanna. (ej samma sak!!)
Haien:
Trådarna som bara leder till "hoppsan, tråden finns inte" eller "hoppsan, taggen #thread finns inte" är väl en bugg?
har samma problem
Jag kan inte ladda upp en ny avatar, jag bad mod om att radera min gamla, men det hjälpte inte. Har testat med både jpg och png, vad är felet eller har det kommit till en ny avatarbugg?