Aviseringar
Rensa alla

Buggrapporteringstråden

Ämnesstartare

Stålröven:

Borde ju finnas en funktion att ta bort blockering också.. Testade att göra detsamma på dig, skulle leta upp något sätt att ta bort den, men det fanns inte.. Så nu är du också blockad Trött

Fan vad konstigt, man tycker ju att man borde kunna ta bort den.

SvaraCitera

Ja! Fixa den så fort ni kan 🙁

SvaraCitera
Bell
 Bell

Gruvan: Går ej att gå tillbaka till äldre meddelanden ju 🙁

Detta. Raderas vissa gamla meddelanden? För jag har kvar meddelanden från 2010, men inte från i år?
I mobilen hamnar man alltid på första sidan i varje tråd, och inte där man var sist..

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag kan ALDRIG hitta vår gemensamma relationsdagbok trots att jag söker på dens taggar. Varför? 

SvaraCitera

SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag loggas ut härifrån ibland när jag skriver inlägg och ibland när jag ska skickas till tråden jag blivit citerad i skickas jag till startsidan två gånger innan jag kommer rätt.

SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad hsr hänt??

Screenshot_2013-12-15-09-12-59.png

SvaraCitera

kukoxo: Vad hsr hänt??

Menar du att det inte är mobilversionen? Du kanske bytt inställning på webbläsaren så att den visar pc versionen

SvaraCitera

Hmm stor att jag har en citering av Gruvan, fast jag redan kollat den och svarat. Uppdaterat sidan har jag gjort och testat och logga in och ut. Konstigt ändå... Godnatt UM.

SvaraCitera

Det är så kanske idiotisk men inte ska du vara ok jag tar inte hänsyn!

SvaraCitera

SvaraCitera
Ämnesstartare

superpojken:

Menar du att det inte är mobilversionen? Du kanske bytt inställning på webbläsaren så att den visar pc versionen

Ja!!! :(( inte bytt nåt

SvaraCitera

Jag har nu en ruta som säger: Skicka meddelande fast på sidan.
Den finns en kryssknapp och en skicka knapp, ingen funkogerar...

SvaraCitera
Ämnesstartare

ta fucking jävla bort tidsbegränsningen på inlägg nu

inget "vi ska titta på saken, tjohejsan" utan bara gör. till och med jag hade kunnat fixa det, det är typ att ändra en siffra i koden. sluta vara byråkrater.

SvaraCitera
mynona

Det går inte att ta bort en blockering när det väl en gång gjorts, eller hur? 

SvaraCitera