Proteus:
Hur många procent av sidans medlemmar använder egentligen Swajpet, du som har så bra koll på all statistik? Vågar man gissa att siffrorna är lägre än de för bloggar, gästböcker och fotoalbum var?
Senaste veckan stod Swajpet för 20 % av alla besök. Minns inte exakt vad bloggar, fotoalbum och gästböcker hade på sin tid, men tror det var typ 5-10 % tillsammans. 
nåt trams kallat "swajpet" som man ibland råkar klicka på men som ingen vill ha
Se ovan.
André Vifot Haas: Senaste veckan stod Swajpet för 20 % av alla besök. Minns inte exakt vad bloggar, fotoalbum och gästböcker hade på sin tid, men tror det var typ 5-10 % tillsammans.

Okej, kollade upp exakta siffror. Som du ser var mitt minne positivare än verkligheten.
- Blogg: 1,7 %
- Gästbok: 0,1 %
- Fotoalbum: 1,8 %
rriterande bugg när man använder iPad (kan mycket möjligt vara samma på iPhone, men jag har inte testat än) är att när man skriver försvinner första bokstaven i ens inlägg bara för att magiskt dyka upp i en ny rad när man slutat skriva.
I
timeisrunningout:
rriterande bugg när man använder iPad (kan mycket möjligt vara samma på iPhone, men jag har inte testat än) är att när man skriver försvinner första bokstaven i ens inlägg bara för att magiskt dyka upp i en ny rad när man slutat skriva. I
Samma på iFånen ja 🙂
André Vifot Haas:
Senaste veckan stod Swajpet för 20 % av alla besök. Minns inte exakt vad bloggar, fotoalbum och gästböcker hade på sin tid, men tror det var typ 5-10 % tillsammans.
Se ovan.
Hälften av besöken på Swajpet är när jag klickar fel på mobilen och hamnar där!
timeisrunningout:
rriterande bugg när man använder iPad (kan mycket möjligt vara samma på iPhone, men jag har inte testat än) är att när man skriver försvinner första bokstaven i ens inlägg bara för att magiskt dyka upp i en ny rad när man slutat skriva. I
efter att du uppdaterade? har inte uppdaterat än och har inte det problemet.
det är förmodligen jag som står för alla swajpet-besök, råkar alltid trycka på SWAJPET eftersom sidan är seg som fan.
timeisrunningout:
Jopp, vi vet. Vi kikar på en uppdatering av texteditorn, men den verkar vara lite krångligare än vad vi först trodde...
Hej! Håller på med en undersökning gällande miljö och livsstil riktad till ungdomar och skulle vara tacksam om ni kunde ta någon minut för att svara på ett par frågor som framgår i länken nedan. Skulle verkligen behöva hjälp med detta idag!! Tar inte mer än ett par minuter och skulle verkligen uppskattas!
Tack på förhand!
Hej!
Håller på med en undersökning gällande miljö och livsstil riktad till ungdomar och skulle vara tacksam om ni kunde ta någon minut för att svara på ett par frågor som framgår i länken nedan.
Tack på förhand!
jag kan inte länka text, dvs om jag skriver en mening tex kan jag ej lägga en länk på den texten när jag trycker "infoga länk"
kör opera som vanligt
när ska den irriterande buggen att man har olästa forumsinlägg i en bevakad tråd som man läst fixas?
Av en slump har jag kommit på vad som får "du tog för lång tid på dig" att balla ur, så om ni inte gjort det redan kommer här nedan en förklaring jag hoppas att ni förstår:
Om den som senast skrev ett inlägg redigerar det inlägget medans en annan håller på att skriva ett svar så får man "du tog för lång tid på dig" - förutsatt att personen hinner redigera klart sitt inlägg och trycker "redigera" innan den som skriver inlägget efter det senaste hunnit trycka på "skicka".
Är ganska säker på att det är så då jag är ganska säker på att detta hände mig nyss. Säg till om förklaringen är svårbegriplig så ska jag försöka formulera om mig.

Jag står för ca 80% av alla besök i Swajpet om ni undrar varför ni har en sådan hög statistik, reklamen står ivägen och har en tendens ibland att ladda segt så jag hamnar på fel "plats". Hur länge har ni tänkt att ha reklamen kvar?