Aviseringar
Rensa alla

Blöjor del två

older comments

Kudhos:
Gillar hur den här tråden har sina egna användare typ. Och resten av forumet bara låter blöjmänniskorna vara.

Det är lite fint på sitt egna lilla vis. Hjärta

Det er precis slik det ska vara, vi skal aceptera varandra og at vi er anorlunda.
Jag tycker är svensker är betre på det än oss frän norge. Derför gillar jag at bo i sverige.

SvaraCitera

blöjornass:

ok
vilka sorter använder du mest av?

Libero XL 7 såklart 🙂

SvaraCitera

jonsen 94:

Libero XL 7 såklart 🙂

ok

SvaraCitera

Eddiewet:

Det er precis slik det ska vara, vi skal aceptera varandra og at vi er anorlunda.
Jag tycker är svensker är betre på det än oss frän norge. Derför gillar jag at bo i sverige.

Oj ledsen Eddie glömt och hälsa dig välkommen 🙂

SvaraCitera

joo nu har jag och min kompis köpt blöjor på  http://www.apotea.se/tena?epslanguage=sv   
för 1295 kr det är tena slip maxi M och tena slip super M .
på helgen ska vi spela dator spel typ LOL, CSGO och MM.  🙂
självklart ska vi ha blöja på hälla helgen 🙂

SvaraCitera

Idag har jag haft en "Teen Baby" dag 🙂 använt napp och blöja hela dagen 🙂

SvaraCitera

jonsen 94:
Idag har jag haft en "Teen Baby" dag 🙂 använt napp och blöja hela dagen 🙂

ok hur var det då?

SvaraCitera

blöjornass:

ok hur var det då?

Helt underbart 🙂

SvaraCitera

jonsen 94:

Helt underbart 🙂

🙂

SvaraCitera
[^^]
 [^^]

Jesus Christ. Jag har exakt samma fantasier som dem flesta av er. Ibland vill jag ha en -blöja- och ibland inte. *SUCK* Jag orkar verkligen inte mer, mina tankar far hela tiden runt den här grejen hela tiden, ibland kan jag leva med dem tankarna och ibland vill jag bara bli av med dem. Värst av allt är att jag kan inte göra någonting åt det här psykiska behovet av blöjor, annat än att försöka acceptera, och /eller "meditera" bort dem.  Jag har bara pratat om det här med min kurator och det, var läskigt 🙁

SvaraCitera

[^^]:
Jesus Christ. Jag har exakt samma fantasier som dem flesta av er. Ibland vill jag ha en -blöja- och ibland inte. *SUCK* Jag orkar verkligen inte mer, mina tankar far hela tiden runt den här grejen hela tiden, ibland kan jag leva med dem tankarna och ibland vill jag bara bli av med dem. Värst av allt är att jag kan inte göra någonting åt det här psykiska behovet av blöjor, annat än att försöka acceptera, och /eller "meditera" bort dem.  Jag har bara pratat om det här med min kurator och det, var läskigt 🙁

Creds till dig! Jag har faktiskt aldrig velat bli av med tankarna, är ganska fäst vid dom, så jag kan inte sympatisera. Har mått dåligt av det när jag var yngre dock (skam) så på så sätt förstår jag väl. Modigt att du våga prata med kurator!! hade jag aldrig vågat. Mitt råd är att du ska försöka acceptera dina känslor, försöka tänka på det positivt! 

SvaraCitera

Nu sitter jag i en libero up & go 6

SvaraCitera

jag gillar blöjer jag med .använder blöja så ofta jag kan

SvaraCitera

jonsen 94:

Helt underbart 🙂      
Glad

SvaraCitera

[^^]:

Jag har också tänt på det sättet många gånger. Men nu struntar jag i va andra tänker, det er bara så skönt at ha bjöja. Så jag använder det så ofta jag kan.

SvaraCitera
older comments