jag är 3 år äldre , slutade med blöjer då jag blev upptäckt men har börjat om med blöjer nu när jag har eget.
libero nr 7:
jag är 3 år äldre , slutade med blöjer då jag blev upptäckt men har börjat om med blöjer nu när jag har eget.
ok. men vad sa din mamma om du hade en blöja på
libero nr 7: så det finns en tjej här i alla fall , undrar varför det inte finns fler.
för det första så är inte tjejer så vanliga i blöjvärlden, för det andra så kryllar nätet av creeps så då blir man väldigt otaggad på att gå online över huvud taget i våra kretser...folk är riktiga myskon ibland. ska alltid fråga om man har blöja på sig och om man vill "snacka"
va gör ni när ni inte går runt i blöja? bara en liten undran från mitt lilla hörn
En apas melankoli:
va gör ni när ni inte går runt i blöja? bara en liten undran från mitt lilla hörn
jag spelar mycket dator spel typ LOL och Minecraft.
ja. mycket bra.
holy shii... den här tråden alltså 
blöjbarn97:
jag är tjej 😛
kommer nog ta mig lite blöjtid ikväll efter träningen 🙂 blir nog bara liberos dock har bara två vuxenblöjor kvar!
Vilka vuxenblöjor har du och är de bra?:)
Bby997:
jag har provat några olika, fabines, abu och cuddlz. fabines är bäst men cuddlz är billigare och funkar iaf.
Bby997:
blöjbarn97:
jag har provat några olika, fabines, abu och cuddlz. fabines är bäst men cuddlz är billigare och funkar iaf.
Jag har tena slip maxi M och attends M10
har påsklov nu! <3
H