libero nr 7:
snart blir det blöja bara jag torkat ordentligt , har du blöja på dig nu.
Japp det har jag, snart dags byta
Kobran92:
Japp det har jag, snart dags byta
libero nr 7:
Hur gammal är du?
jag är 20 år , du då.
libero nr 7:
Jag har en som är ny för mig vet ej namnet på den
gillat blöjer sen jag var 12 år då min lillebror började kissa på sig igen och då hade jag blöja i smyg men min mamma kom på mig flera gånger .
libero nr 7:
gillat blöjer sen jag var 12 år då min lillebror började kissa på sig igen och då hade jag blöja i smyg men min mamma kom på mig flera gånger .
Var sa hon till dig då, var säger hon nu när du har blöja eller vet hon inte om det.
libero nr 7:
Men vad sa din mamma då?
hon blev inte så glad men nu har jag flyttat till eget så når är det inga problem.
Men vad sa din mamma då?
Ärligt talat har jaghålet det gömt för henne. Hon kom på mig när jag var mindre när jag typ 7år, men nu vet hon inte det för jag bor själv i lägenhet.
libero nr 7:
hon blev inte så glad men nu har jag flyttat till eget så når är det inga problem.
Kobran92:
Ärligt talat har jaghålet det gömt för henne. Hon kom på mig när jag var mindre när jag typ 7år, men nu vet hon inte det för jag bor själv i lägenhet.
va bra då jag bor också själv
libero nr 7:
Okej
libero nr 7:
Är du yngre än din bror ?
Berätta mer om vad som hände !