blöjan1337:
en om man bara sitter med en blöja på tex en stil av tyg eller så blir den inte blöt av allt kiss?M
Stol menar jag
blöjan1337:
men var köper du dom någonstans och vad är en attends slip M10 förnåt?
dom är mycket bra blöjor...
blöjan1337:
en om man bara sitter med en blöja på tex en stil av tyg eller så blir den inte blöt av allt kiss?M
nä det blir det inte..
dom är mycket bra blöjor...
nä det blir det inte..
Säker isåfall ska jag nog pröva kanske;) Och var gömmer du dina blöjor?
jag gömmer dom inte jag får ha det.
blöjan1337:
Säker isåfall ska jag nog pröva kanske;) Och var gömmer du dina blöjor?
Kolla på dina medelande
behöver du blöjor?
B
blöjan1337:
och jag blev typ blöj fri typ vid 3-4 års åldern så det vore konstigt om det händer nu liksom
Nej , det är inte alls så konstigt , man kan drömma om t.ex. att du är på toan och att du kissar , eller någon annan konstig dröm som kanske skrämmer dig och då kan man ofrivilligt kissa på sig .
Du får ha lite fantasi , bara att du håller dig till en och samma historia .
Om din mamma el. pappa köper blöjor till dig , så bör du nog se till att du kissar i den första natten , sen gör det inget om du håller dig torr en natt .
Lättast för dig att kissa i blöjan är när du vaknar på morgonen precis innan du stiger upp , om du inte lyckas på natten , men se då till att du inte gör det för tidigt på natten utifall att någon av dina föräldrar kommer in för att kolla läget .
hej är nu har titat här ett bra tag n u
Nej , det är inte alls så konstigt , man kan drömma om t.ex. att du är på toan och att du kissar , eller någon annan konstig dröm som kanske skrämmer dig och då kan man ofrivilligt kissa på sig .
Du får ha lite fantasi , bara att du håller dig till en och samma historia .
Om din mamma el. pappa köper blöjor till dig , så bör du nog se till att du kissar i den första natten , sen gör det inget om du håller dig torr en natt .
Lättast för dig att kissa i blöjan är när du vaknar på morgonen precis innan du stiger upp , om du inte lyckas på natten , men se då till att du inte gör det för tidigt på natten utifall att någon av dina föräldrar kommer in för att kolla läget .
Men om jag drömmer en läskig dröm så vaknar jag bara men den andra iden kanske funkar
et ni att 1 av 100 15 åringar blir sängvätare. För dom kan inte hålla koll på sin blåsa
V
kan nån skriva något vill läsa något intresannt
om era föräldrar inte vet om att ni gillar blöjor och att ni använder det hur och var slänger ni avfallet ;D