Aviseringar
Rensa alla

Blöjor del två

latest comments older comments

Detta forumet gjorde min dag så mycket bättre[love]

SvaraCitera

elanue:

Detta forumet gjorde min dag så mycket bättre

hehe jasså det var ju bra det ^^

SvaraCitera

hej all blöjvänner läget med er ^^

SvaraCitera

Men vad fan är det här för jävla tråd? Det här är det sjukaste jag någonsin läst om. Det här är verkligen inte normalt det ni håller på med. Har ni inget annat för er än att äckla med era bjöjor? Fysatan säger jag om den här tråden[mad]

SvaraCitera

metalguy1996:

Men vad fan är det här för jävla tråd? Det här är det sjukaste jag någonsin läst om. Det här är verkligen inte normalt det ni håller på med. Har ni inget annat för er än att äckla med era bjöjor? Fysatan säger jag om den här tråden

har möjlig läst om en sak som heter fetish nä det var de jag torde att du inte hade läst vad det handlar om läs på först innan du ska hålla på att döma ut folk -.- ,l,

SvaraCitera

Mitt blöjbärande varierar, ibland har na nästan inte blöja alls på mig under fera veckor men sen finnd set gånger som dom senaste 2-3 veckorna då jag haft blöja på mig nästan varje dag och kissat i fler än en. =)

Härligt med en tung nerkissad blöja. =)

För övrigt så ignonerar jag metalguy1996 till fullo för stunden.

SvaraCitera

dl123:

För övrigt så ignonerar jag metalguy1996 till fullo för stunden.

Jag med, så jävla onödigt. live and let live lixom. Jävla skitstövel [mad][mad]

SvaraCitera

Jag skrev ju för fan bara vad tyckte om den här tråden[mad]

SvaraCitera

Nej usch, själv håller jag mig till fötter.
Eller inte.

SvaraCitera

metalguy1996:

Jag skrev ju för fan bara vad tyckte om den här tråden

din omogna lilla 15 åring som inte har tillräckligt med info om vad en blöj fetish är så kan du lika väl hålla för dej själv och blöj fetish är vanligare än du tror du skriver ju bara massa onödiga kommentarer säger bara shut the fuck up ,l,[mad]

SvaraCitera

FAN har haft världens bästa dag!!! har haft service med blöjbyte (från blöt till tor) MIN kompis tror att allt e på sanning att jag kissar på mej på dagen men hans mamma vet att det är lögn men JAG BARA NJUTER <3 gonatt blöj bröder o systrar[zzz][rolleyes]

SvaraCitera

HEJ tycker tråden är lite död men skit i det.
hade det underbart idag med min kompis o hans mamma blev bytt med blöjan hella tiden efter skolan <3 kan inte bli bättre.. tråkigt iaf att tråden är död 🙁[sad]

SvaraCitera

Själv är jag väldigt intresserad av blöjor både i en dominant roll på min partner men också i en allmän roll på mig själv. Dock är inte min partner så intresserad av iden så jag har inte fått chansen att prova. Men var hittar man bra blöjjor?

SvaraCitera

FY FAN villken dag 😀 idag har det varit toppen (Y) fick bära blöja HELLA dagen var ledig från skolan så åkte med min kompis o hans mamma o käkade på mc donalds... givetvis blöj byte :D. sedan fortsatte vi att gå runt på stan. efter en stund sa min kompis att han hade kissat i den blöjan han fått på sej.. då frågade hon mej med min va ju tor så fick ju kissa ner den snabbt när vi gick in på ett varuhus o skulle byta blöja :/ jag kollade på medan kompisen fick sin blöja bytt sedan var det min tur o han kollade på mej när jag blev bytt FAN I LOVE MY life asså låter som en historia men är 100% sanning 😀 kanske skriver mera senare ikväll [love]

SvaraCitera

HELVETE DENNA DAGEN VAR SKIT!
var med kompisen igen efter skolan..
hans mamma han o jag åkte n till stan medan vi var påväg till bilen kissade jag ner byxorna hade ingen blöja 🙁 så hon fick gå in o sätta på mej en blöja sedan tvättade o torkade hon mina byxor. vi var framme i stan ca 1 timma efter olyckan. märkte redan nu att blöjan var full :/ så det blev blöj byte vi gick ut på staden igen o kollade i afärer vi hade roligt (tack magnus)
ska sova hos han i HELGEN!!!! yees[bigcheers][bigcheers]

SvaraCitera
latest comments older comments