Hej! Nu sitter jag här i soffan och kollar på film med en nerkissad och nerbajsad drynite! 😀
jonsen 94:
Grattis grattis till dej 🙂 när tror du att du får läge? och vilka kommer du köpa :)?
vet inte riktigt 🙁 men det kommer nog ett läge snart hoppas jag 😀
jonsen 94:
Funderar på om man skulle ta och fixa sej lite blöjor men vet inte vilka barn blöjor jag vill ha :/
tjena är ny här. Tycker du ska ha drynites eller Libero xl 🙂
Vad fan.... 
195h45C:
Din mamma har berättat om den här situationen på http://barn.ifokus.se/discussions/50ea876cd4ebea218300b062-min-16-aring-anvander-tydligen-bloja .
Jag vet inte om du vill läsa det, du avgör själv. Väldigt många står i alla fall på din sida.
nerrå! det är inte jag jag ä kille 🙂
blöjisen_55: Hey ny här! jag ÄLSKAR blöjor! sitter just nu i en jätte våt och tung TENA slip! 🙂
hallo är också ny här. Älskar tena slip jag med använder dem ibland men föredrar super dry kids small som är kanon sköna 🙂 Har du testat dom nångång??
Har funderat fallat jag ska köpa Pampers Underjams någon som testat dom Mvh Jonsen
Länge sedan jag skrev här. kul att se att tråden lever 🙂
vilken är den största bebis blöjan lixom som passar dom flesta normalstora 16åringar
jag vill inte ha drynights ;D
tja,asså jag har funderat på en sak. varför är det inga tjejer på den här tråden?tror ni dom hänger någon annan stans,fast i för sig känns det som om tjejer är mer öppna mot varandra så dom kanske inte behöver ett forum utan pratar irl istället. jag kan iallfall inte förstå det
inte mycket
tyvär inte:( har inga som passar än men vi ska på semester och efter det så vet jag en lucka då jag kan köpa blöjor,är så förväntans full 😀