Håller mej nog till dom Större Barn Blöjorna i sverige men tack iallafall 🙂
Biologen:
hej blöjlovers!har haft libero XL blöjer man har börjat tröttna på dom. kan ni rekommendera en annan blöja man kan kissa ner sig riktigt gott i ??
Med tanke på dina tidigare inlägg och det faktum att du tror att Libero XL säljs i Sverige gör att jag misstänker att du är ett troll. Visst har jag rätt?
jonsen 94:
Berätta mer tack.
jooo jag kissar på mig på natten då moste jag ha blöja på mig 🙂 Tena slip maxi Medium
använder på dagen i bland också
Staples verkar sälja blöjor, lol
Funderar på om man skulle ta och fixa sej lite blöjor men vet inte vilka barn blöjor jag vill ha :/
jonsen 94:
Funderar på om man skulle ta och fixa sej lite blöjor men vet inte vilka barn blöjor jag vill ha :/
Ta såna där hitech med inbyggd stjärtvarmare som är neonrosa
Kanske borde köpa EASY UP EXTRA LARGE 16+ KG blöjor men vet inte tyvärr :/
jonsen 94:
Kanske borde köpa EASY UP EXTRA LARGE 16+ KG blöjor men vet inte tyvärr :/
Ta dom som jag föreslog istället. Mycket mer unika och har mera awesomeness 

Vad hittar ni alla på med :)?
a för min del så väntar jag på ett läge att skaffa blöjor, och för övrigt är jag jätte glad att jag kom in på mitt gymnasium som jag ville gå i uddevalla :DDDDD:DDDD
babyangel97:
a för min del så väntar jag på ett läge att skaffa blöjor, och för övrigt är jag jätte glad att jag kom in på mitt gymnasium som jag ville gå i uddevalla :DDDDD:DDDD
Grattis grattis till dej 🙂 när tror du att du får läge? och vilka kommer du köpa :)?
hejsan var ett tag sen jag skrev här nu men jag har iallafall lagt en ny beställning från maxdiaper.com
dem har fått in nya produkter så som tena slip snibbblöjor byxblöjor och lakansskydd samt abu super dry kids.
jag beställde ett 15 pack av tena slip maxi och 5 snibbblöjor.