blöjisen_55:
och en till sak, min mamma kom in i mitt rum när jag satt där med en nerkissad blöja på mej och lyssnade på musik... Hon skrek fafan har du på dej!? men jag har förklarat allt och hon sa bara att det inte var ngt att skämmas för och om jag skulle ha blöjor fick jag köpa själv...VERKLIGEN PINIT!
jo å ena sidan så kan jag förstå att det var pinigt (skulle ha dött om det hänt mig:S) men tänk så här istället, nu behöver du ju inte gömma någonting för henne 😀
King att ni fortfarande lever och frodas blöjfolket 

blöjisen_55:
och en till sak, min mamma kom in i mitt rum när jag satt där med en nerkissad blöja på mej och lyssnade på musik... Hon skrek fafan har du på dej!? men jag har förklarat allt och hon sa bara att det inte var ngt att skämmas för och om jag skulle ha blöjor fick jag köpa själv...VERKLIGEN PINIT!
Hur ofta använder du blöjor nu? lixom går du ut utanför rummet med dom eller?
Hejsan. börjar sakna att använda blöjor faktiskt... Inte gjort det nu på över 3Veckor. har funderat lite på vilka blöjor man kanske skulle köpa.
* Libero Up & Go 8
* Livero XL +7
* Drynites
* Libero Night Comfort.
* Tips på några andra blöjor?
Mvh Jonsen 94 🙂
Hur många här är riktiga sängvätare?
är det normalt att stoppa upp en hel blöja i vaginan? det är så skönt
hej blöjlovers!
har haft libero XL blöjer man har börjat tröttna på dom. kan ni rekommendera en annan blöja man kan kissa ner sig riktigt gott i ??
jonsen 94:
Hejsan. börjar sakna att använda blöjor faktiskt... Inte gjort det nu på över 3Veckor. har funderat lite på vilka blöjor man kanske skulle köpa.* Libero Up & Go 8
* Livero XL +7
* Drynites
* Libero Night Comfort.
* Tips på några andra blöjor?
Mvh Jonsen 94 🙂
Libero 8 är nog rätt stora (Libero 7 passar mig, och jag kan till och med använda dom), men de är ju bebisblöjor, det kan man inte komma undan ifrån. Har inte testat Drynites eller Libero Night Comfort. Den vanligaste negativa kommentaren från föräldrar kring dessa är att dom är blöjor som bara kallas något annat. Det är ju inte en nackdel för oss.
Vet inte hur gammal du är, men har du VISA/Maestro? Då kan du ju beställa på vuxshoppen eller maxdiaper. Har inte testat det heller, men dom levereras i anonym förpackning till posten, och du kan bära hem dem och gömma dom när det passar.
blöjisen_55:
Din mamma har berättat om den här situationen på http://barn.ifokus.se/discussions/50ea876cd4ebea218300b062-min-16-aring-anvander-tydligen-bloja .
Jag vet inte om du vill läsa det, du avgör själv. Väldigt många står i alla fall på din sida.
stina_i_blöja:
FAN VAD SUR JAG BLIRNågon tönt har låst tråden
Vi satsar på en ny tråd och ni som bara är här för att prata en massa strunt kan gå till något annat ställe.Den gamla tråden hittar ni här
http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=41287&page=1#539735nu fortsätter alla vi som gillar blöjor här
Hoppsan!Tråden hittades inte.
195h45C:
Din mamma har berättat om den här situationen på http://barn.ifokus.se/discussions/50ea876cd4ebea218300b062-min-16-aring-anvander-tydligen-bloja .
Jag vet inte om du vill läsa det, du avgör själv. Väldigt många står i alla fall på din sida.
haha , det var det bästa jag har läst
195h45C:
Libero 8 är nog rätt stora (Libero 7 passar mig, och jag kan till och med använda dom), men de är ju bebisblöjor, det kan man inte komma undan ifrån. Har inte testat Drynites eller Libero Night Comfort. Den vanligaste negativa kommentaren från föräldrar kring dessa är att dom är blöjor som bara kallas något annat. Det är ju inte en nackdel för oss.
Vet inte hur gammal du är, men har du VISA/Maestro? Då kan du ju beställa på vuxshoppen eller maxdiaper. Har inte testat det heller, men dom levereras i anonym förpackning till posten, och du kan bära hem dem och gömma dom när det passar.
Libero XL+7 vet jag att jag kan ha (har använt dom Dock trött på dem.)
men 7 up & go Passar inte
därför tänkte jag att 8 kanske passar.
P.S tycker ej om Vuxen blöjor.
Vad sägs om Race Car Diaper från qualitydiapers.net? Dom är barnblöjor, men XL (dom har upp till XXL) passar mig med god marginal om vikttalen stämmer. Diskret leverans med USPS. Dyra, särskilt med frakten, men det är det kanske värt.
VERKLIGEN PINIT!